loading...
دانلود بزرگ
امین شعبانی بازدید : 46 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

اینبار برای کاربران میهن دانلود نقشه راه های ایران به صورت وکتور و با فرمت pdf آماده شده. از آنجائیکه این نقشه به صورت وکتور هست شما می توانید هر اندازه که بخواهید بر روی آن زوم یا بزرگ نمایی کنید و از کیفیت آن کاسته نخواهد شد و به راحتی نیز می توانید هر قسمت از آن را چاپ نمایید. مسافران می توانند براحتی با بزرگنمایی و چاپ قسمتی از نقشه برای خود نقشه جاده ها را تهیه نمایند.
برای دانلود رایگان "نقشه جاده های ایران" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

امین شعبانی بازدید : 46 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند جهت نجوم و ستاره شناسی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. "Stellarium" یک سیاره نمای بسیار قدرتمند و جذاب برای کامپیوتر می باشد.این نرم افزار یک نمایش سه بعدی و واقعی از آسمان بدون نیاز به تلسکوپ را ارائه می دهد. نمایش های این نرم افزار ترکیبی از پرتو افکن های قدرتمندی است که سیاره ها و ستاره های زیبا را برای کاربران نمایان کرده اند.برای رفتن به مکانی مشخص در آسمان کافیست که مختصات را تنظیم کنید تا نرم افزار به صورت خودکار محل مورد نطر را پیدا کرده و نمایش دهد. امکانات قدرتمند و منحصر به فردی در این نرم افزار وجود دارند، که کاربران می توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به، اتصال به اینترنت از آن استفاده کنند، و با ابزارها و امکانات موجود در نرم افزار، امکان دسترسی به آسمان، سیارات ، مدارها و کهکشان ها را فراهم می کند.توسط این نرم افزار می توانید به فهرست بیش از 600,000 ستاره دسترسی داشته باشید و برای مشاهده ی بهتر،آن ها را بزگنمائی کنید.از ویژگی های کلی این نرم افزار می توان به نمایش برآمدگی روی سیاره ها و دیگر سطح ها به صورت کاملا واقعی، غروب و طلوع زیبا، کنترل زمان، ضبط و بازخوانی، مختصات استوایی و نجومی و پشتیبانی از زبان فارسی اشاره کرد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

امین شعبانی بازدید : 172 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)
یکی از راه های دریافت اطلاعات دقیق از محیط پیرامون ما و بطور کلی زمین ، استفاده از اطلاعاتی است که ماهواره های در حال گردش در دور زمین در اختیار ما قرار می دهند. اطلاعاتی بصورت کاملأ دقیق بوده و میزان خطا و اشتباه در آنها بسیار پایین است. اما برای پردازش این داده ها و تصاویر همیشه نیاز به تجهیزات پیشرفته نیست و گاهی می توان تنها با استفاده از یک نرم افزار مناسب از آنها بهره مند شد. ENVI یکی از نرم افزارهای بسیار مناسب در این زمینه است که امکانات جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا اطلاعات مختلفی را از طریق داده های ارسالی از ماهواره ها بدست آورید. ENVI سرنام عبارت The Environment For Visualizing Images است و بطور خاص برای پردازش تصاویر ماهواره ای و استخراج اطلاعات از آنها طراحی شده است. امکان آنالیز تصاویر در نرم افزار از جمله قابلیت هایی است که توجه ویژه ای از سوی سازندگان به آن معطوف شده است. محيط گرافيکي قدرتمند ديداري ENVI بوسيله کتابخانه جامعي از الگوريتهاي پردازشي تکميل شده است. می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه هایی چون سنگ شناسی ، زمین شناسی ، تشخيص ساختارها و دیگر علوم بدست آورید. آخرین ورژن این نرم افزار راهم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
امین شعبانی بازدید : 44 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار Google Earth Pro را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. شما با کمک این نرم افزار می توانید نقاط مختلف کره ی زمین را از بالا تماشا کنید. در واقع وقتی وارد نرم افزار می شوید کره ی زمین را مشاهده خواهید کرد که در آن اوقیانوس ها و خشکی ها به صورت سه بعدی قرار دارند که با کمک موس می توانید آن را به چرخش در آورید تا محلی را که در آن زندگی می کنید را بیابید و سپس با زوم بر روی نقطه ی مورد نظرتان شهرها، ساختمان ها، کوچه ها و سایر جزئیات محل زندگی خود را به صورت سه بعدی تماشا کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر به کدام یک از گزینه های زیر توجه بیشتری شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 675
  • بازدید سال : 9,507
  • بازدید کلی : 33,514
  • کدهای اختصاصی

    کد اهنگ جدید برای وبلاگ

    دریافت کد وضعيت آب و هوا

    عنوان سايت شما

    تو کجا و اینجا کجا؟

    دریافت کد تبادل آگهی هوشمند

    تارنمای شارژ الکترونیک

     خرید شارژ آنلاین
    نوع شارژ: :

     

    دریافت کد

    کد پیغام خوش آمدگویی