loading...
دانلود بزرگ
امین شعبانی بازدید : 42 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

از بازی های سبک مسابقه ای است که می توان گفت کم نظیر است. چون مسابقه نه تنها با اتومبیل انجام می گیرد، بلکه بازیگر خواهد توانست از انواع موتورهای دو چرخ و چهار چرخ بسیار خوش دست نیز استفاده کند. مسابقات در جاده های خاکی و پیست های پر پیچ و خم و بسیار زیبا و طبیعی برگزار می شود. گرافیک بالای بازی از دیگر نقاط قوت این بازی بسیار زیبا می باشد. هیچ محدوده سنی را نمی توان برای آن در نظر گرفت. چرا که از کوچک تا بزرگ می تواند با کثرت انتخاب ها از انواع ماشین های مسابقه ای یکی را انتخاب کرده و با رقبای سرسخت خود رقابت کند که علامت E نگاشته شده در قسمت پایین سمت چپ کاور بازی، نشان دهنده این عدم محدودیت سنی (Everyone) می باشد. موسیقی متن و صدای برخورد ماشین ها به همدیگر و دیگر جزییات برخورد بسیار جالب و طبیعی ساخته شده است. این بازی به صورت پرتابل می باشد که در نتیجه مشکلات بازی های دیگر نظیر عدم نصب موفق، نیاز به کرک کردن و ... را در حین اجرا و انجام بازی نخواهد داشت.
توضيحات کامل و تصاويري از بازي را مي توانيد در ادامه مطلب مشاهده نمائيد.

امین شعبانی بازدید : 43 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

نام بازی: Planet Horse: Mein Grosses Pferdeabenteuer
پلتفورم : pc
ژانر:آرکید / ورزشی
سال انتشار: May 12 ,2011
نوع  فایل کامل
زبان: English, German, French, Spanish, Italian
سایت رسمی : www.dancingdots-studio.com
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Dancing Dots
نوع انتشار : License
حمایت توسط : Dancing Dots
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین: -

اگر از علاقه مندان به بازی های آرکید و ورزشی و در یک کلام بازی های خاص هستید لطفا تا پایان این پست همراه ما باشید . Planet Horse: Mein Grosses Pferdeabenteuer عنوان جدیدترین بازی منتشر شده به سبک آرکید میباشد که در سال 2011 میلادی توسط کمپانی Dancing Dots منتشر و ساخته شد . چیزی که در این بازی به شدت جلب توجه می کند فیزیک فوق العاده آن میباشد .هر چند که از هیچ بازی ای با این حجم کم توقعی نمی رود که در حوزه گرافیک مانور دهد هر چند که دارای گرافیک مطلوبی نیز میباشد . خود را آماده کنید و و بر روی زین اسب بشینید و خود را برای اتفاقات شگفت انگیز آماده کنید .ورود به بازی ای که در آن بخش مختلفی مخصوص به چالش کشیدن گیمر میباشد شاید خوش آیند نباشد .نشان دهید آنچه را میتوانید به عنوان گیمر از خود نشان دهید. " بازی دارای گرافیک فوق العاده بالا و موسیقی متن بسیار زیبایی میباشد ".(این جمله آخر بدون نظر نویسنده مطلب ترجمه شده است ). شاید بهتر باشد در کل می توان این بازی را به عنوان یک بازی ورزشی و آرکید پذیرفت و در عین حال انتقاد هایی بر آن داشت !!!
دانلود رایگان بازی Planet Horse: Mein Grosses Pferdeabenteuer به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

امین شعبانی بازدید : 39 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

متفاوت ترین بازی حتما امتحان کنید

نام بازی: Shaun.White.Skateboarding-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانر: Sports
سال انتشار: August , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft Montreal
حمایت توسط : Ubisoft
درجه بندی سنی : pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر شاهد شاهکاری از کمپانی یوبیساف هستیم.این بازی Shaun.White.Skateboarding نام دارد که مدت زیادی از انتشار آن نمیگذرد که میهن دانلود نسخه سالم و کرک شده آن را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است.این بازی در نمایشگاه ای 3 سال 2010 میلادی به نمایش گذاشته شد و تحیر بسیاری از حضار در این نمایشگاه را سبب شد.شاید بتوان سبک بازی را دلیلی بر این رخداد دانست اما به جرات یکی از بهترین ژانر ها و گیم پلی ها در اختیار این بازی هست. پیچ و تاب های نوآورانه در ژانر اکشن، ورزشی شما را به هیجان میرساند. Shaun White Skateboarding تمام احساسات یک اسکیت برد را به ارمغان می آورد.این بازی مخاطبان خود را در رویای اسکیت برد غرق خواهد کرد.روند بازی به گونه ای میباشد که هیجانات گیمر را به اوج می رساند و به گفته سازندگان بازی احساس کسل کننده ای که در درون شما وجود دارد با این بازی رفع میشود !پلیر میتواند راه خود را اسکیت کند ،هر مسیری را که دلش بخواهد و دیدگانش خوشش آید ! رویاهای خود را در این بازی به سرانجام برسانید.موسیقی متن این بازی ، متناسب با ژانر و موضوعیت بازی هست که یکی از بهترین موسیقی متن را دارا میباشد.
دانلود رایگان بازی Shaun.White.Skateboarding به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

 

امین شعبانی بازدید : 43 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)


نام بازی: Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Golf) / 3D
سال انتشار: September 6, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Electronic Arts
درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر شاهد عنوان جدید از کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز هستیم.نام این عنوان بازی فوق العاده زیبای Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters هست . بازی در تاریه 6 سپتامبر سال 2011 میلادی منتشر شد . همان طور که از اسم بازی واضح هست ،بازی بر محوریت ورزش زیبای گلف و لیگ های برتر آن می چرخد.برای اولین بار در بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters گیمر موفق به ایجاد یک رقابت کاملا واقعی و سه بعدی با ستارگان بازی گلف ایجاد نماید. خاستگاه گلف سرزمین اسکاتلند است. این بازی از چندین سده پیش در بریتانیا بازی می‌شده است. مشهورترین و قدیمی ترین زمین گلف جهان در شهر سنت اندروز در اسکاتلند قرار دارد و نخستین قوانین رسمی این رشته در شهر ادینبورگ پایتخت اسکاتلند نوشته شده است.بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters یک شبیه ساز بسیار موفق نیز هست.عنوانی که در آن گیمر احساس حضور در زمین ورزشی را حس میکند.تمرین های خود را به بهترین شیوه انجام دهید.رژیم غذایی خود را فراموش نکنید .سپس منتظر مسابقات بزرگ باشید تا بتوانید استعداد های خود را شکوفا کنید.گرافیک عالی و حجم مناسب و صدا گذاری فوق العاده  ، یک بازی فوق العاده حرفه ای را در اختیار گیمر قرار داده است و توصیه بنده دریافت این بازی هست.

دانلود رایگان بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters به همراه تعدادی پیش نمای در ادامه مطلب
...

امین شعبانی بازدید : 44 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

نام بازی: NBA Basketball 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Basketball) / 3D
سال انتشار:October 07,2011 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Sports
حمایت توسط : Visual Concepts
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

برای این لحظه قصد معرفی و ارائه نسخه ریپک یکی از برترین های گیم سال 2011 میلادی هستیم.این بازی NBA Basketball 2012 نام دارد و در تاریخ 7 اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی 2K Sports منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Visual Concepts ساخته شد. اتحادیه ملی بسکتبال ( National Basketball Association) یا ان‌بی‌ای (NBA)، لیگ حرفه‌ای بسکتبال بزرگسالان آمریکا و معتبرترین لیگ بسکتبال جهان است. این لیگ در دو کنفرانس شرق و غرب برگزار می‌شود. این لیگ در حال حاضر با شرکت ۲۹ تیم از آمریکا و یک تیم از کانادا برگزار می‌شود. این لیگ برخلاف لیگ ان‌سی‌ای‌ای یک لیگ تمام حرفه‌ای است. هر ساله ۶۰ بازیکن جدید در یک مراسم قرعه‌کشی مخصوصی در نیویورک توسط پایین‌ترین تیم‌های فصل گذشته انتخاب می‌گردند (که به این مراسم seasonal draft گویند).ویژگی های بازی :حتما امتحان کنید پشیمون نمیشید

• همه چیز تحت کنترل گیمر است. عملیات و کنترل بسیار آسان بازی در حال حاضر بی نظیراست.
•گرافیک باور نکردنی ، طراحی کرکتر ها به خصوص چهره بازیکنان بی نظیر است
• فیزیک شگفت انگیز
• موسیقی متن عالی و تحسن برانگیز

دانلود رایگان بازی NBA Basketball 2012 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب..
.

امین شعبانی بازدید : 42 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

لتفورم :  pc

نام بازی: Winter Stars

ژانر: Arcade, Sport
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Multi2 Eng- Rus
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Dtp Entertainment
مد بازی : سینگل پلیر ، مولتی پلیر
REGION FREE
حمایت توسط : Independent Arts Software
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

یک نفس عمیق و تازه در ژانر ورزش های زمستانی ، اجازه میدهد علاقه مندان به ورزش در هر رنج سنی ای و با سطوح مختلف از قابلیت های درونی ،به رقابت با یکدیگر و یا به مبارزه با یک حریف مجازی بپردازند .این بازی دارای 11 رشته ورزشی است . رشته هایی که در این بازی به کاربرده شده است عبارت اند از : اسنوموبیل)احتمالا در ورزشها و مسابقات ورزشی، وسایلی را که با یک موتور بنزینی و سرعتی بالا روی برف حرکت می‌کنند دیده‌اید، به این وسایل برف‌رو یا اسنوموبیل می‌گویند. بیشتر مدلهای اسنومبیل توسط موتورهای یک یا دو سیلندر حرکت می‌کنند.این وسایل معمولاً با سرعت۸۰ کیلومتر در ساعت قادر به حرکت هستنداما بعضی مدلهای مسابقه‌ای که دارای موتورهای قویتری می‌باشند سرعتشان به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد.اسنوموبیل معمولاً توسط فرمانی که به یک جت اسکی در جلوی بدنه متصل شده‌است، هدایت می‌شود.بعضی از اسنوموبیلها با ۶تا ۸تایر کم باد مجهز شده‌اند تا براحتی روی برف حرکت کننند ولی معمولاً جهت حرکت در آرودن اسنوموبیلها از چرخش یک تسمه لاستیکی که روی سطح آن میله‌های فولادی کوچکی قرار گرفته و این میله‌ها بداخل برف فرو می‌روند، استفاده می‌شود.( bobsledding ، اسکی ،اسکیت بازی نمایشی ، بیاتلون(ورزش زمستانی بیاتلون (به انگلیسی: Biathlon) ترکیبی از دو ورزش اسکی صحرانوردی و تیراندازی است.اسکی صحرا نوردی بر استقامت ورزشی و تیراندازی بر میزان دقت شرکت کنندگان تاکید دارند.بیاتلون در ابتدا یک ورزش حاشیه ای به حساب می آمد اما به طور متداوم و موفق به ورزش های اصلی پیوست به طوری که عموم مردم خواستار پخش آن از تلویزیون شدند.از ابتدای دهه ی ۱۹۹۰ بینندکان علاقه مند به این ورزش به طور ثابت افزایش یافت به طوری که امروزه بیاتلون در بعضی از کشورها،به خصوص آلمان جزو محبوب ترین ورزش ها است.بیاتلون قبل از این که به ورزش های المپیک زمستانی اضافه شود در قالب مسابقات جهانی بیاتلون و یا رقابت های جام جهانی بیاتلون برگزار می شد.) Freeride ، اسنوبرد متقابل ، پرش با اسکی ، سراشیبی ، و برای اولین بار ،پیچش یا حلقه زنی و شبه اسکی .... اِسکی نام چند گروه رشته ورزشی است که در آنها از تخته‌هایی با اشکال گوناگون که به پای ورزشکاران بسته می‌شود جهت سر خوردن رون سطوح مختلف استفاده می‌شود.اِسکی با فعل کردن همراه میشود و عمل آن را اِسکی کردن یا به زبان انگلیسی Skiing خوانده میشود. اِسکی به دو دسته اصلی تقسیم میشود که نوع قدیمی تر آن در اسکاندیناوی ترتیب داده شده به صورتی که اتصالات پاشنه آن رها و آزاد میباشد و تخته به پنجه چکمه اسکی باز وصل میشود و نه به پاشنه پس اسکی باز توانایی مانور و ایجاد حرکت و پیچ بیشتر و در عین حال به زانو خم شذن را خواهد داشت. انواع اسکی اسکاندیناوی عبارتند از : اسکی پرش، اسکی صحرایی (Cross-Country که معنی آن سزرمین نوردی میباشد) و اسکی تلمارک میباشد..
دانلود رایگان بازی Winter Sports 2012: Feel the Spirit به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

امین شعبانی بازدید : 45 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 را برای PS3 منتشر کرده است و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های موتور سواری بخش های آنلاین و چند نفره، مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر به کدام یک از گزینه های زیر توجه بیشتری شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 646
  • بازدید سال : 9,478
  • بازدید کلی : 33,485
  • کدهای اختصاصی

    کد اهنگ جدید برای وبلاگ

    دریافت کد وضعيت آب و هوا

    عنوان سايت شما

    تو کجا و اینجا کجا؟

    دریافت کد تبادل آگهی هوشمند

    تارنمای شارژ الکترونیک

     خرید شارژ آنلاین
    نوع شارژ: :

     

    دریافت کد

    کد پیغام خوش آمدگویی