loading...
دانلود بزرگ
امین شعبانی بازدید : 52 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)
شرکت Brand New دوره ویدئویی گام به گام 10 بخشی را منتشر کرده که ...
«نحوه استفاده از پلاگین های وردپرس رایگان را به شما نشان می دهد و به انجام راحت کسب و کارتان کمک خواهد کرد... و بازدید را بهبود داده و موتورهای جستجو را راضی می سازد... رتبه و بازدید بالقوه بهتری به شما می دهد!»
در این دوره ویدئویی، ما 10 بخش مهم پلاگین های وردپرس را بررسی می کنیم.

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا مجموعه آموزشی WP Plugin Secrets را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. اکنون... در دنیای پلاگین های وردپرس، بیش از هزار پلاگین وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. بعضی از آنها رایگان هستند و برای بعضی باید هزینه بپردازید. اما پرسش مهم این است که ... به عنوان دارنده کسب و کار آنلاین، چه پلاگین وردپرسی واقعا به شما کمک خواهد کرد؟
کدامیک از آنها به شما در انجام بهتر کسب و کارتان کمک خواهد کرد؟ و همچنین در هزینه تان صرفه جویی می کند؟ به رتبه بهتر وب سایت تان و به کاربرپسندی وب سایت تان کمک می کند؟
بعضی از پرسش ها را باید از خود بپرسید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امین شعبانی بازدید : 52 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

دارای کتاب الکترونیکی , صوت , تمرینات , راهنما و سی دی آموزشی
در پست امروز میهن دانلود قصد داریم Face2Face Cambridge English Course را برای کاربران گرامی آماده نمائیم. Face2Face یک مجموعه آموزش زبان انگلیسی حرفه ای میباشد و این دلیلی است که تمامی دانشجویان و زبان آموزان این مجموعه را انتخاب میکنند. این مجموعه دارای آخرین متودولوژی EFL با قابلیت های جدید میباشد که در یادگیری هرچه سریعتر شما یاری میکند. مطمئن باشید که مجموعه Face2Face شما را به جایی که میخواهید در زبان برسید خواهد رساند.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

امین شعبانی بازدید : 45 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا مجموعه آموزشی حارك گرافيك را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. اين نسخه اولين نسخه از مجموعه آموزش هاي تصويري فتوشاپ حارك گرافيك مي باشد كه تمام مراحل ساخت آن از طراحي و پياده سازي آموزش ها تا ساخت برنامه كاربردي توسط هموطنان ايرانی صورت گرفته، آموزش ها همگي پياده سازي و فيلم برداري شده است در اموزش ها سعي شده از مناظر و متدهاي ايراني استفاده شود تا از نظر فرهنگي و اخلاقي براي تمامي اقشار جامعه مناسب باشد. سطح آموزش ها به گونه ای است كه نه براي كاربر مبتدي سخت و نه براي كاربر حرفه اي حوصله سربر باشد. اين مجموعه شامل هفده آموزش مختلف فتوشاپ در سه فصل مي باشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امین شعبانی بازدید : 56 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 

|فیلم آموزشی وردپرس برای مبتدیان|
|تقدیم به کاربران علاقه مند  آموزش های تصویری میهن دانلود|
|برای اولی بار در وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا فارسی|
بار دیگر با فیلم آموزشی کاملا فارسی و اختصاصی در خدمت شما علاقه مندان هستیم.با توجه به استقبال گسترده شما کاربران عزیز ، سعی می شود که آموزش ها به صورت روان و با سرفصل مشخص ارائه گردد.
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا(Cms) بسیار قوی می باشد که با آن قادر خواهید بود براحتی یک سایت ایجاد کنید
فقط کافی است شما قبلا با یک وبلاگ کار کرده باشید!مسلما وردپرس نیز براحتی آن خواهد بود
وردپرس دارای ویژگی های برتری میباشد که باعث شده است از رغیبان خود پیشه گیرد.برخی از ویژگی های برتر آن:فراوانی افزونه ها،قالب ها،فارسی بودن،سادگی کار با آن
آموزشی که امروز برای شما اماده کرده ایم زمانی حدود کمتر از یک ساعت دارد و برای مبدتیان بسیار مفید می باشد
در این آموزش مروری سریع و خلاصه بر تک تک بخش های وردپرس خواهیم داشت

برای  دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

امین شعبانی بازدید : 82 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

| کامل ترین مجموعه آموزش تکنیک های فوتبال |
همانطور که میدانید فوتبال نه تنها در ایران بلکه در تمام کشور ها محبوب ترین ورزش جهان به شمار میرود. فوتبال آزاد نیز نوع خیابانی این ورزش پرطرفدار میباشد که در سراسر جهان انجام میشود. ورزش فوتبال در سدهٔ دوم و سوم پیش از میلاد از آسیا در کشور چین ظهور کرد و به با گذشت زمان به موقعیت کنونی رسید. اکنون شاهد پیشرفت روزافزون این ورزش هستیم و روز به زور افراد زیادی به این ورزش علاقه مند میشوند. تکنیک هایی که با توپ گرد می توان انجام داد دارای گستردگی زیادی بوده و افراد بسیار علاوه بر بازی ساده تکنیک های آن را ترجیح می دهند. در این مجموعه نیز به تمامی تکنیک های قابل اجرا اشاره شده است. مربی حرفه ای بیلی وینگروو نیز در ساخت این مجموعه مشارکت داشته است. برای یادگیری فوتبال به طور حرفه ای این مجموعه گزینه مناسبی خواهد بود. هم اکنون شما میتوانید این مجموعه فوق العاده را به طور رایگان از میهن دانلود دریافت نمائید.
جهت دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

امین شعبانی بازدید : 51 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)
این فیلم آموزشی از روی سری محبوب مجله تمرین 15 دقیقه ای برداشته شده است به شما در سوزاندن چربی ها و داشتن بدنی متناسب کمک خواهد کرد. ماهیچه های شکمتان را بسازید! چربی‌هایتان را بسوزانید! به عضلات خود اضافه کنید! پایه اساسی این مجموعه میباشد. این مجموعه از چهار بخش تشکیل شده است که شما میتوانید در مکان دلبخواه با تجهیزات ساده آنها را انجام دهید. تمرینات این چهار بخش را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمائید ...

 

امین شعبانی بازدید : 166 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

امروز آهنگسازی یکی از مباحث مطرح در سطح جهان و حتی میتوان گفت یکی از درآمدزا ترین مشاغل می باشد
همچنین موزیک سازی مبحثی مهم است چراکه این اهنگ است که به شعر جان و روح می دهد و همچنین بر حالات روحی انسان بسیار موثر هست
تصمیم بر این شد که به مباحث اهنگسازی هم بپردازیم و در 2 قسمت تاجایی که ممکن باشد به شما آهنگسازی را آموزش دهیم
هم اکنون قصد آموزش نرم افزار MAGIX Music Makerداریم که یکی از نرم افزار های مطرح در زمینه آهنگسازی می باشد.این نرم افزار در عین سادگی که دارد دارای امکانات جالب و زیادی برای ساخت اهنگ می باشد؛و در قسمت بعدی قسمت آموزش نرم افزار
FL Studioرا داریم که یکی از محبوب ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های اهنگسازی می باشد.
این آموزش کاملا فارسی می باشد با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به آموزش های قبلی و مدت زمانی حدود یک ساعت دارد.

امین شعبانی بازدید : 50 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

این مجموعه اثر فوق العاده استاد Gerald F. Kein متخصص هیپنوزم می باشد که در 18 ویدیو 2 ساعته بیننده را از مبتدی تا سطح پیشرفته هیپنوتیزم و اجرای آن پیش می برد. همانطور که ذکر شد این مجموعه دارای 18 ویدیو می باشد که 12 قسمت آن سطح مبتدی و بقیه 6 قسمت پیشرفته آن می باشد. در بخش مبتدی به خواب مصنوعی و شیوه های به کارگیری آن برای اهداف درمانی اشاره می کند. در بخش پیشرفته نیز درباره القا،بازگشت به گذشته، درمان اعتیاد، اثر مستقیم، بازگشت آسایش همیشگی و...  را با جزئیات تعلیم می دهد.
جهت مشاهده توضیحات اضافی و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماییید...

امین شعبانی بازدید : 47 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

تجارت و بیزنس ! این دو واژه بدون شک در زندگی همه ما تاثیر دارند. برای موفقیت در جامعه کنونی ما باید با این دو واژه بیشتر آشنا شویم و کارهایی که می توان با استفاده از آنها انجام داد آگاه شویم. مطمئنا هدف شما نیر داشتن کسب و کار مناسب و زندگی با رفاه کامل است.! در این صورت این مجموعه می تواند آن چیزی باشد که دنبالش هستید. هم اکنون سطح پیشرفته آماده دانلود می باشد.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

امین شعبانی بازدید : 49 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)
در پست امروز میهن دانلود قصد داریم فیلم آموزشی InfiniteSkills Learning Adobe Illustrator CS6 را برای کاربران گرامی آماده نمائیم. در این پروژه شما ادوبی ایلوستریتور را به صورت سریع یاد خواهید گرفت. این مجموعه اثر اَندی اَندرسون ( Andy Anderson ) می باشد که امکان یادگیری برنامه را در منزلتان فراهم می سازد. داشتن ویدیو ها و بخش های تمرین جداگانه از ویژگی های این مجموعه می باشد.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمائید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر به کدام یک از گزینه های زیر توجه بیشتری شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 637
  • بازدید سال : 9,469
  • بازدید کلی : 33,476
  • کدهای اختصاصی

    کد اهنگ جدید برای وبلاگ

    دریافت کد وضعيت آب و هوا

    عنوان سايت شما

    تو کجا و اینجا کجا؟

    دریافت کد تبادل آگهی هوشمند

    تارنمای شارژ الکترونیک

     خرید شارژ آنلاین
    نوع شارژ: :

     

    دریافت کد

    کد پیغام خوش آمدگویی