loading...
دانلود بزرگ
امین شعبانی بازدید : 45 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار کاربردی و حرفه ای در زمینه فیلمبرداری از صفحه نمایش می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا از تمامی بخش های صفحه نمایش بصورت کامل و فول اسکرین فیلمبرداری نمایید و یا بخشی از صفحه نمایش را انتخاب کنید و اقدام به فیلمبرداری کنید. همچنین این نرم افزار می تواند از محیط بازی های کامپیوتری فیلم تهیه کرده و با کیفیت خارق العاده آنها را ذخیره کند. شما با این نرم افزار می توانید اقدام به حاشیه نویسی , اضافه کردن متون دلخواه , افزودن صدا کنید و ویدیوها را نیز فشرده سازی نمایید. البته این نرم افزار قابلیت فیلمبرداری از وبکم و تصاویر ارسالی از Skype کنید و آنها را بصورت AVI و WMV و ASF کنید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
ادامه مطلب+

امین شعبانی بازدید : 42 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

یک نرم افزار کاربردی و بسیار مفید در زمینه تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی وبکم هایی را که به سیستم متصل هستند را نظارت کرده و اقدام به مانیتور کردن تصاویر کنید و از تمامی فعالیت های در حال اجرا مانند یک دوربین مدار بسته مشاهده کنید. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا تمامی حرکاتی را که در زمانی که پای سیستم نیستید زیر نظر داشته باشید. در واقع این نرم افزار مانند یک برنامه امنیتی عمل کرده و زمانی که شما پای سیستم نیستید و شخص خاصی تصمیم به انجام کاری داشت برنامه بصورت اتوماتیک شروع به فعالیت می کند و می تواند تمامی حرکات شخص مقابل را برای شما عکس بگیرد و یا ضبط کند. این برنامه حتی می تواند کارهای دیگری را نیز انجام دهد که یکی از این کارها پخش صدای هشدار دهنده است که قادر به فراری دادن فردی که وارد محیط شده است می باشد. همچنین این برنامه هم قابلیت استفاده به صورت محلی  Local  و هم از راه دور  Remote را داراست و می تواند بهترین گزینه امنیتی برای سیستم شما باشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امین شعبانی بازدید : 44 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزاری کاربرد و مفید برای تمامی استفاده کنندگان از ویندوز 8 می باشد. در واقع شما با کمک این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا منوی ویندوز 8 را دوباره بازگردانی کنید. چرا که در ویندوز 8 منوی استارت وجود ندارد و از آنجایی که تقریبا تمامی کاربران و استفاده کنندگان از نسخه های مختلف ویندوز با منوی استارت آشنا هستند و جز قابلیت های اصلی ویندوز می دانند لازم است تا دوباره به این قابلیت دسترسی داشته باشند. پس با نصب این نرم افزار از منوی استارت زیبا و مورد علاقه خودتان بهره مند شوید. شما با نصب این نرم افزار براحتی می توانید از منوی استارت بهره مند شوید و تمامی مشکلاتی که در زمان نداشتن این منو داشتید را پشت سر بگذارید. این نرم افزار قادر است تا تمامی امکاناتی را که در  استارت ویندوز 7 وجود دارد را در ویندوز 8 داشته باشید و می توانید آن را بر روی تمامی نسخه های مختلف ویندوز 8 نصب کنید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امین شعبانی بازدید : 50 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزاری حرفه ای جهت فلبمبرداری و تصویر برداری از صفحه نمایشگر می باشد. امروزه آموزش های تصویری روبه رشد می باشد و بیشتر کاربران به دنبال آموزش های تصویری می باشند.چرا که اموزش های تصویری بهترین گزینه برای یاد گیری سریع و آسان می باشد. شما نیز با استفاده از نرم افزاری که در این پست از میهن دانلود برای شما اماده نموده ایم میتوانید از ویندوز خود تصویر برداری کرده و از ان فیلم تهیه کنید. در پایان تصویر برداری شما میتوانید فایل مورد نظر را در فرمت های مختلف از جمله swf ذخیره نمائید. یکی از قابلیت های این نرم افزار ایجاد فرمت html به همراه فرمت swf برای به نمایش در اوردن فیلم در صفحات وب می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید. ادامه مطلب+

امین شعبانی بازدید : 47 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

, امروزه پشتیبان گیری از اطلاعات و یا مرتب سازی و همگام سازی فایل ها به عنوان بک امر مهم رایج در بین کاربران می باشد. GoodSync نام یکی دیگر از نرم افزار هائی می باشد که برای امر پشتیبان گیری و هماهنگ سازی فایل ها از ان استفاده می شود. شما عزیازن با استفاده از این نرم افزار قادر می باشید تا از اطلاعات خود بک اپ تهیه کنید و فایل های خود را با یکدیگر هماهنگ و مرتب سازید. این نرم افزار به طور خودکار شروع به تجزیه و تحلیل فایل های سیستم شما اعم از ایمیل ها ، عکس ها، فایل های صوتی و تصویری ، فایل های اسناد و دیگر فایل ها می کند و انها را با هم هماهنگ سازی میکند. یکی از ویژگی های این نرم افزار امکان پشتیبان گیری و همگام سازی فایل ها از راه دور و با اساتفاده از لب تاپ یا تلفن همراه و ... از طریق شبکه های محلی و یا با استفاده از FTP ، SFTP، WebDAV می باشد. این نرم افزار در هنگام همگام سازی فایل ها از یک رمز ترکیبی برای فایل های استفاده می نماید که این امر موجب بالا رفتن امنیت فایل هایتان می شود. این نرم افزار با استفاده از الگوریتم هماهنگ سازی نو اورانه طرحی نو را به ارمغان اورده است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از ادامه مطلب دریافت نمائید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر به کدام یک از گزینه های زیر توجه بیشتری شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 557
  • بازدید سال : 9,389
  • بازدید کلی : 33,396
  • کدهای اختصاصی

    کد اهنگ جدید برای وبلاگ

    دریافت کد وضعيت آب و هوا

    عنوان سايت شما

    تو کجا و اینجا کجا؟

    دریافت کد تبادل آگهی هوشمند

    تارنمای شارژ الکترونیک

     خرید شارژ آنلاین
    نوع شارژ: :

     

    دریافت کد

    کد پیغام خوش آمدگویی