loading...
دانلود بزرگ
امین شعبانی بازدید : 45 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزاری حرفه ای [بازیابی اطلاعات از دست رفته می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانیدبه اسانی فایل های حذف شده خود را در هر نوع فرمتی از قبلی ، عکس ، فیلم ، فایل متنی ، فایل نصبی ، و ... را بدون دردسر در کمترین زمان بازیابی نمائید. از انجائی که بعد از حذف شدن فایل امکان بازیابی ان از درایو مورد نظر وجود دارد تنهائی کاری که شما باید انجام بدید عدم کپی جدید در درایور مورد نظر هست و سپس فعال سازی و اجرای نرم افزار برای بازیابی فایل ها ، در این صورت به راحتی فایل های شما باز یابی شده و میتوانید دوباره از انها استفاده نمائید. همچنین این نرم افزار قابلیت بازیابی فایل از مموری کارت ها ، USB ها ف کارت های SD و ... را دارا می باشد.

امین شعبانی بازدید : 43 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

نام نرم افزاری حرفه ای جهت ریکاوری و بازیابی فایل های پاک شده از سیستم می باشد. نرم افزار های بازیابی بسیاری در دنیای مجازی ارائه شده اند که هر کدام دارای قابلیت های و ویژگی های خاصی می باشند. ا در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای جهت باز یابی اطلاعات از دست رفته شا اماده نموده ایم. شما عزیزان با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوانید در کمترین زمان ممکن فایل های از دست رفته خود را بازیابی نمائید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید اطلاعات از دست رفته خود را از USB ها SD کارت ها ، کارت های حافظه ، و هر نوع دیسک دیگر باز یابی نمائید. علاوه بر دیسک های گفته شده شما میتوانید پارتیشن ها حذف شده خود را نیز با استفاده از این نرم افزار باز یابی نمائید. گاها پیش می آید که فایل های شما به دلیل وجود ویروس از سیستم پاک می شوند و غیر قابل بازگشت می شوند . شما عزیزان با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوانید این فایل ها را باز یابی نموده و مورد استفاده مجدد قرار دهید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

امین شعبانی بازدید : 41 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزاری جهت پشتیبان گیری حرفه ای از اطلاعات می باشد. پشتیبان گیری از اطلاعات امروزه به عنوان بک امر مهم برای طیف وسیعی از کاربران می باشد. شما میتوانید با پشتیبانی گیری از اطلاعات خود در صورت از دست رفتن اطلاعات ان ها را باز یابی نموده و دوباره انها را مورد استفاده قرار دهید. نرم افزاری که در این پست برای شما عزیازن اماده نموده ایم NETGATE Data Backup نام دارد. شما عزیازن با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید از اطلاعات خود شامل عکس ، فاسل سند ، موزیک ، فیلم و هر اطلاعات مهم دیگر موجود بر روی کامپیوتر خود پشتیبان گیری نمائید. علاوه بر فایل های ذکر شده این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری از پایگاه داده و فایل های PHP و حتی ریجستری را نیز تنها با یک کلیک انجام میدهد. شما میتوانید تنظیمات نرم افزار را طوری انجام دهید تا در زمان های مشخص بصورت خودکار از سیستم و اطلاعات شما پشتیبان گیری شود. شما میتوانید برای بالا بردن امنیت فایل های خود بر روی فایل های پشتیبان خود رمز بگذارید و امنیت انها را بالا ببرید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

امین شعبانی بازدید : 45 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزاری حرفه ای با ابزار پیشرفته جهت بازیابی اطلاعات از دست رفته می باشد. با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار شما به آسانی میتوانید اطلاعات حذف شده خود را در کمترین زمان و به آسانی بازیابی نموده و مورد استفاده مجدد قرار دهید. این نرم افزار با تشخیص کامب فرمت درایور FAT32/NTFS روش باز یابی خود را انتخاب کرده و شروع به ریکاوری می نماید. علاوه بر درایور های سیستم خود میتوانید اطلاعات حذف شده خود را از سایر دیسک ها مانند SD کارت ها، یا فلش کول دیسک های دیگر بازیابی نمایئد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید فرمت فایل های همچون ، موزیک ، عکس ، فیلم و کلیپ ، فمرت های اسناد چون پی دی اف و سایر فرمت های متنی ، فایل های سیستمی و ... را بازیابی نمائید. یکی از ویژگی های منحصربه فرد این نرم افزار ریکاوری مجدد اطلاعات حتی بعد از تغییر و نصب ویندوز جدید می باشد که به آسانی فایل های شما را بازیابی مینماید. همچنین این نرم افزار با قدرت شناسائی خطاهای دراو های ویندوز آنها را پشت سر گذاشته تا در بازیابی اطلاعات خللی به وجود نیاید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر به کدام یک از گزینه های زیر توجه بیشتری شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 669
  • بازدید سال : 9,501
  • بازدید کلی : 33,508
  • کدهای اختصاصی

    کد اهنگ جدید برای وبلاگ

    دریافت کد وضعيت آب و هوا

    عنوان سايت شما

    تو کجا و اینجا کجا؟

    دریافت کد تبادل آگهی هوشمند

    تارنمای شارژ الکترونیک

     خرید شارژ آنلاین
    نوع شارژ: :

     

    دریافت کد

    کد پیغام خوش آمدگویی