loading...
دانلود بزرگ
امین شعبانی بازدید : 130 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)
از افراد حرفه ای در حیطه نرم افزار و که به شکل حرفه ای فعالیت کرده اند و یا توانایی را درخود میبینند دعوت به همکاری میشود
 
شرایط عمومی:
8 ساعت وقت ازاد روزانه,اینترنت پر سرعت, اشنا به ترجمه متون انگلیسی(تخصصی نرم افزار) و موارد مورد نیاز مربوط به دانلود و اپلود
برای درخواست مدیریت در سایت , شرایط خودتان را به همراه یک نمونه کار فقط متن و عکس از نرم افزار که مد نظر دارید به ایمیل زیر ارسال کنید ( در صورتی که کار و ترجمه شما مناسب ما باشد با شما تماس خواهیم گرفت) 
فقط به افرادی که به شکل حرفه ای فعال بوده اند و نمونه کار حرفه ای دارا باشند جواب داده میشود !
به ایمیل های فاقد نمونه کار ( متن + عکس ) جوابی داده نمی شود
many45rs@gmail.com
امین شعبانی بازدید : 146 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (1)

اگر از بازی های معمولی خسته شده اید ، اگر دوست دارید حس مبارزه با جاذبه رو تجربه کنید  میهن دانلود World Of Goo رو به شما پیشنهاد میکنه . این بازی که به طور کاملا خاص و منحصر به فرد ساخته شده این توانایی رو به شما خواهد داد تا در میان انبوه بازی های تکراری و معمولی ، قادر به بازی کردن یک بازی با ویژگی های غیر معمول باشید .دنیایی از شگفتی ها در این بازی منتظر شماست ! به شما این قولو میدم که بارها و بارها و از دیدن هر چیزی در این بازی سورپرایز خواهید شد !گرافیک به شدت بالا و روان، صداگذاری بی نظیر و به جا ، مشاهده ی قوانین فیزیکی (مثله سنگینی اجسام) و جاذبه ، و از همه مهمتر جمع شدن این همه ویژگی و خصوصیات خاص تنها در 70 مگابایت ، از جمله مواردی هستش که شما از مشاهده ی اونها غافلگیر خواهید شد !
داستان بازی از این قرار است که در هر مرحله شما گلوله هایی از جنس کربن (مراحل ابتدایی) و حتی اکسیژن و گوگرد (مراحل پایانی) دارید که با متصل کرد اونها به هم باید به مقصد معینی (که یک لوله در گوشه ای از تصویر است) برسید ، شما در ابتدا تعداد زیادی از این گوی های شیطون و پرسروصدا دارید (که با کیلیک روی هر کدوم صداهای خنده داری ازشون میاد) ، اما با متصل کردن اونها به هم و درست کردن یک مسیر ، از تعداد اونها کم میشه ، و شما هر چقدر در هر مرحله بتونید مسیر کوچکتری درست کنید و گوی های بیشتری رو از طریق این مسیر به لوله برسونید امتیاز بیشتری کسب میکنید( در تصویر مشاهده میکنید) . لازم به ذکره که در هر مرحله "حداقل تعداد" وجود داره ! یعنی یه حداقل تعدادی رو باید به لوله برسونید تا مرحله تموم بشه ! شما بیش از همه با 3 عنصر کربن (که خاصیت چسبندگی داره و باید باهاش مسیر بسازید) ، اکسیژن (که مثله بادکنک عمل میکنه و به هوا میره و شما باید برای بالا بردن مسیری که با کربن درست کردید از اون استفاده کنید و مانع سقوط مسیر به دلیل سنگینی شوید) و گوگرد (که مثله کبریت هستش و بعضی جاها باید یه طرفش رو به آتیشی که در مرحله هست برسونید و یک طرفش رو به بمب برای باز کردن راه) سروکار دارید ! و مطمئن باشید ساعت و روزهای لذت بخشی رو با دوستان خوبی مثله کربن و گوگرد و اکسیژن سپری خواهید کرد !
اما نکته ای که هست ، دلیل این جملست ((مبارزه با جاذبه)) این بازی همونطور که گفتم صاحب این ویژگی خاص یعنی نیروی جاذبه هستش ! یعنی شما دیگر هرگز قادر نیستید مثله دیگر بازی ها ، این گوی ها رو به هم بچسبونید و برید بالا ، بلکه اگه از حد خاصی بالاتر برید گوی ها سنگینی میکنند و از یک طرف سقوط میکنند ، و شما باید با گذاشتن تکیه گاه برای اونها ، به هر روشی که بهتر میدونید این مسیر رو به لوله برسونید ! اگر موفق به این کار بشید و مسیر را تا نزدیکی لوله ببرید ، لوله مکش هوایش را روشن میکند و گوی های باقی مانده رو به داخل مخزنش میبره و مرحله به پایان میرسه !
این بازی بی نظیر رو که میهن دانلود سفارش ویژه ای برای دانلود کردنش به شما میکنه ، میتونید در ادامه ی مطلب دریافت کنید ! (به علاوه ی تصاویری از محیط بازی)

 

خصوصیات بازی :

- گرافیک شاد و باور نکردنی با توجه به حجم بازی
- صداگذاری منحصر به فرد و به جا
- مراحل بسیار زیاد و گستردگی تنوع و امکانات در این مراحل
- سازگار با هر نوع سیستم عامل
- حجم کم
- بازی کردن راحت فقط با موس
- رعایت شدن خصوصیت جاذبه و قوانین فیزیکی در بازی

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

- گرافیک : 64 مگابایت
- رم :

امین شعبانی بازدید : 134 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

یکی از سبک های بازی های رایانه ای که طرفداران خاص خود را دارد و همواره به عنوان یکی از بازی های سرگرم کننده به شمار می آید که گروه سنی خاصی نداشته و همواره برای اکثر کاربران سرگرمی خوبی به شمار می آورده است ، سبک بازی ترسناک - فکری بوده که در این بازی علاوه بر فضای رعب آوری که در بازی وجود دارد و کاربر باید به وسیله تفکر و تمرکز با دقت خود بازی را انجام داده و داستان بازی را پیگیری کند تا به مقصد نهایی و هدف نهایی برسد.
یکی از بازی هایی که در سال 2010 با سبک بالا به تازگی ساخته شده بازی Doors of the Mind: Inner Mysteries یا در های ذهن به سوی رازهای درونی می باشد که اکنون نسخه نهایی این بازی تولید شده و برای شما کاربران محترم میهن دانلود در سایت قرار می دهیم.
اطلاعات جامع تری از بازی را در ادامه مطلب ببینید.

امین شعبانی بازدید : 130 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

یکی از سبک هایی که پر هیجان ترین سبک بازی های کامپیوتری می باشد ، سبک اکشن می باشد که در این سبک با توجه به این که باید در بازی با شخصیت های دشمن جنگید و با آنها مقابله کرد ، فضایی هیجان انگیز و جذابی در محیط بازی به وجود می آید که فضایی منحصر به فرد در بازی ها می باشد.
بازی Aliens VS Predator یک از بازی های با سبک اکشن می باشد که از شخصیت های تخیلی ساخته شده و جنگ های خارق العاده ای میان شخصیت های بازی بوجود می آید. این بازی تجربه ای خوب برای شما می باشد که به عنوان اول شخص در بازی ایفای نقش می کنید و اهداف شما در این بازی اعمالی برای زنده ماندن خود و شکار در در جنگل های مرگبار و اطرافی از محیطی به نام Freya می باشد. در جریان این بازی شما از اسلحه های مختلفی بهره می برید که با نشانه گیری و تیراندازی باید دشمنان خود را از پیش رو بردارید ، محتوا و درون مایه این بازی تخیلی می باشد که با سبک اکشن به نمایش در می آید.
ویژگی های بیشتر این بازی زیبا به همراه تصاویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب ببینید.

امین شعبانی بازدید : 130 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

نام بازی:Dragon Age Origins
سازنده:Bioware
ناشر:EA
سبک:نقش آفرینی
پلتفرم:ps3-pc-360
امتیاز از سایت های معتبر: 9.8/10
برنده بهترین بازی سال 2009
برنده بهترین بازی e3 2009
برنده یکی از بهترین بازی های این دهه
برنده یکی از بهترین های سبک نقش آفرینی تاریخ
نقش آفرینی:این سبک در بازی سازی یک از سخت ترین بازی ها هم از لحاظ ساختن هم از لحاظ بازی کردن است.حالا این نقش آفرینی که گفتی یعنی چه؟
بازی های نقش آفرینی به بازی هایی گفته می شود که بازی کننده یا بازی باز یا به قول خودمان گیمر ها یه سیر خطی ثابت و مستقیم را برای رسیدن به انتهای بازی طی نمی کنند.سینا میشه بیشتر توضیح بدی؟
سینا:چرا که نه به زبان خیلی ساده تر بازی باز در این سری بازی ها روند بازی به یک صورت خاص و ثابت به پایان نمی رساند که پایانی مشخص دارد بلکه بازی را با توجه به سوالاتی که در آن پرسیده می شود بنا به سلیقه ها و علایق خود به پایان می رساند.این عامل گیمر را بیشتر ترغیب به بازی کردن می کند و از تمام کردن آن خسته نخواهد شد.جدا عرض کنم بازی های نقش آفرینی بسیار زیبا و همینطور سخت هستند .دلیله اینکه می گم سخت باید نقد بازی را تا انتها بخوانید تا متوجه این حرف بشید که میگن بازی کردن بازی های نقش آفرینی کار هرکس نیست مخصوصا این بازی ما که نام دارد.....در جدیدترین محصول استدیوی فوق العاده محبوب bioware (که گیمرها آن سلطان نقش آفرینی در دنیا می دانند "dragon age " نام دارد توانست نظر خیلی از منتقدین و گیمر ها را به خود جلب کند و آن ها را عاشق این سبک کم کار در بازی سازی کند که  توانست عنوان بهترین بازی سال و بهترین بازی نقش آفرینی تاریخ را از آن خود کند."عصر اژدها" یک بازی اسطوره ای تاریخی محسوب می شود که به جنگ ابدی نیکی و بدی می پردازد.

نقد این بازی توسط نویسنده این پست آماده شده ،برای خواندن نقد کامل این شاهکار بزرگ و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

امین شعبانی بازدید : 134 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (1)

نام بازی:R.U.S.E
سازنده:Eugen Systems
ناشر:Ubisoft
سبک:استرتژی همزمان جنگ جهانی
امتیاز از سایت GameSpot:8.2/10
Ruse از آن جمله بازی های استرتزیک بود که در همان اولین نمایش خود در نمایشگاه e3 همه را مجذوب خود کرد ،یک بازی استرتژیک با حال و هوای جنگ جهانی با یک دنیا امکانات و گیم پلی منحصر به فرد که هر گیمری را بنتواند راضی نگه داشته و نهایت لذت را از آن ببرد.به طور قاطع عرض می کنم که این بازی با تمام بازی های استرتزیکی که انجام دادید زمین تا آسمان فرق دارد علت ان هم ارائه یه دنیا خلاقیت در بازی است که به طور عجیبی زیبا و گیج کننده است به طوری که نمی دانید از کدوم امکاناتی که به شما داده شده است استفاده کنید.ruse جدیدترین بازی شرکت پرآوازه ubisoft  است که چند روزی از انتشار ان نمی گذرد ، تا به اکنون که نقد های بازی خوب بوده و امتیازات خوبی را از آن خود کرده است مثل اینکه یوبی سافت به هر چه دست بزند طلا می شود ،این موضوع را بارها و سال هاست که دارد به اثبات می رساند ،بازی استراتژیکی که چند ماهی هم تاخیر خورده نمی تواند یک بازی معمولی به نظر برسد و همانطور که از تریلر ها و عکس های بازی معلوم است با یک محصول ناب آن هم در سبک استرتزیک جنگ جهانی طرف هستیم که آمده است همه را با ویژگی های خاص خود مبهوت کند.
داستان:
داستان بازی  در سال 1940در زمان جنگ جهانی دوم  و بین چند کشور ایالات متحده آمریکا, انگلستان, ایتالیا, فرانسه, آلمان و اتحاد جماهیر شوروی اتفاق میرافتد. شما در این بازی نقش او را بر عهده می گیرید و همراه با جوخه خود با نازی ها مبارزه می كنید. سرگرد جو شرایدن كه خود فرمانده جوخه است، برای سیاست های جنگی خود از ژنرالی با تجربه به نام اریك فن ریشتر كمك می گیرد. یكی از نكاتی كه باعث شده جو شرایدن در طول جنگ معروف شود و به قولی شكست ناپذیر باشد، استفاده زیاد از هوش خود است. او همانند یك سیاستمدار خبره، انواع و اقسام بلوف ها و حیله های جنگی را می داند و با كمك مشاور خود یعنی ژنرال فن ریشتر توانسته به خوبی در مقابل دشمن بایستد. با ورود به نسل جدید بازی های استراتژی تغییرات شگرفی در زمینه گرافیك داشتند. بازی R.U.S.E هم از این قاعده مستثنی نیست و گرافیك خیره كننده ای دارد. با توجه به این كه بازی در لوكیشن های متفاوتی اتفاق می افتد، ما با تنوع محیط مواجه هستیم كه به خوبی به تصویر كشیده شده است. محیط های كویری آفریقا با آن آفتاب سوزان، گرمی جنگ را به خوبی منتقل می كنند.
برای توضیحات کامل تر و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.
ادامه مطلب+

امین شعبانی بازدید : 131 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

همیشه حل‌نمودن پازل‌ها یکی از سرگرمی‌های خاطره‌انگیز بوده و اغلب ما تجربه این بازی زیبا را داشته‌ایم؛ اما در دنیای واقعی با حل یک پازل دیگر نمی‌توان از آن استفاده نمود یا به عبارتی به سراغ آن رفت.
نرم‌افزار پازل نارنجی برنامه‌ای می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم آورده و می‌تواند ابزار مناسبی برای زمان بیکاری شما باشد و شما را سرگرم کند. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می‌باشد. این برنامه دارای گالری تصویر آماده نیز می‌باشد.

امین شعبانی بازدید : 125 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

نام بازی: Astroslugs (2011/MULTI11)
پلتفورم : pc
ژانر:فکری
سال انتشار: 2011-01-18
نوع  فایل : کامل
زبان:  English
ناشر: Bit Barons
ناشر در روسیه: New Disc
حمایت توسط : Bit Barons
درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:نامشخص

یکی دیگر از بازی های فانتزی و جذاب سال 2011 بازی فوق العاده Astroslugs میباشد.این بازی در سال 2011 توسط Bit Barons منتشر و ساخته شد.این بازی یکی از بهترین گیم پلی را در بین بازی های به این سبک دارد.در ادامه به نقدی کوتاه و ارائه بازی می پردازم.داستان بازی : تعدادی از حلزون های (راب ) جذاب تصمیم میگیرند تا قلمروی خود را در فضای اطراف گسترش دهند.اما بدون کمک شما این امر میسر نمیشود.کمک به این موجودات جذاب و زیبا با استفاده از روش اجدادی و کهن آن ها میباشد که آن ها را به ستاره ای دور دست هدایت میکند.در این بازی هیجانی باور نکردنی شما را در خلق اشکال هندسی فوق العاده همراهی میکند.تمامی این اکشن ها توسط موس انجام میشود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.بازی دارای یک گرافیک مخصوص به خودش میباشد و شاید همین گرافیک باشد که گیمر را جذب خود میکند.اگر شما هم بازی فوق العاده World Of Goo را بازی کرده باشید حتما به این نکته اعتراف خواهید کرد که این بازی حدود 60 درصد تقلیدی از بازی  موفق World Of Goo میباشد به طوری که این امر در همان ابتدای بازی کاملا مشهود میباشد.در بازی Astroslugs شما با بازی رنگ ها روبهرو هستید.چیزی که به وفور دیده میشود رنگ و ترکیب رنگ ها میباشد که صحنه های جذاب و دیدنی را خلق میکند.صدا گذاری بازی نیز عالی میباشد و موسیقی متن بازی نیر بسیار زیبا هست... به طوری که او اس تی های آن به زودی بر روی فضای نت قرار گرفت .

دانلود بازی Astroslugs به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و راهنمای نصب و مشخصات سیستمی در ادامه مطلب....

امین شعبانی بازدید : 57 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)


این بار نیز با یک بازی دیگر در خدمت شما کاربران گرامی سایت  میهن دانلود  هستیم. بازی کم حجم Reperfection Volume 1 v1.2 یکی دیگر از بازی های جدید منتشر شده در سال 2013 است. این بازی به صورت تمام سیاه و سفید می باشد و یاد و خاطره بازی های قدیمی را زنده می کند. سیستم مورد نیاز بازی کم بوده و قابل اجرا در اکثر سیستم ها می باشد.شما در این بازی باید مراحل را یکی پس از یکی پشت سر بگذارید و امتیازت خود را کسب کنید تا در پایان بازی  حلقه در خشانی را که به دنبالش هستید پیدا کنید. شما می توانید این را در ادامه مطلب  دانلود کنید کنید. و از اجرای ان لذت ببرید 

امین شعبانی بازدید : 55 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

در بازی Rescue 2013 شما در نقش آتش نشان هستید. از لحاظ ژانر یک بازی استراتژیکی و تاکتیکی می باشد. در این بازی شما که رئیس گروه هستید و در صورت وقوع حادثه از جمله تصادفات، آتش سوزی ها و دیگر موارد اضطراری باید گروه خود را جمع کرده و برای نجات افراد به سوی آن منطقه حرکت کنید. هم چنین می توانید ماشین و تجهیزات جدیدی تهیه کنید.  در صورتی که به بازی های استراتژیکی و فکری علاقه مند هستید این بازی فوق العاده را حتما دانلود کنید.
جهت دانلود و مشاهده تعدادی پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

امین شعبانی بازدید : 127 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

همواره یکی از علاقه مندی ها و یکی از آرزو های هر فرد هدایت هواپیما یا خلبانی هواپیما می باشد ، اما شاید هیچگاه به این هدف خود دست نیافته باشند ، امروزه با پیشرفتی که در زمینه علم مجازی به کار رفته ، افراد می توانند آرزوهای خود را در دنیای مجازی کامپیوتری تجربه کنند. اما برای خلبانی در دنیای مجازی نیز بازی شبیه سازی ساخته شده که شما در این بازی می توانید در دنیای مجازی بازی های رایانه ای هدایت هواپیمایی را در دست بگیرید و خلبانی کنید.
در این بازی سعی شده آنچه در یک هواپیمای واقعی وجود دارد ، به صورت مجازی در این بازی نیز وجود داشته باشد تا هرچه بیشتر بازی شباهت به دنیای واقعی داشته باشد.
برای مشاهده 8 تصویر از این بازی زیبا و همچنین اطلاع از ویژگی های این بازی به ادامه مطلب بروید.

امین شعبانی بازدید : 58 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

در جمع کثیری از بازی های رایانه ای که تا به حال ساخته شده است ، تعدادی از بازی های میان کاربران طرفداران زیادی پیدا کرده و شهرت زیادی یافته اند. یکی از این بازی ها ، بازی زیبا و سرگرم کننده King Of The Road یا سلطان جاده ها می باشد که در آن بازی شما راننده کامیونی هستید و باید به وسیله آن کامیون ، بارهایی که به شما سپرده می شود را به شهر های مقصد برسانید و به نسبت درستی کار خود دستمزد دریافت می کردید.
حال پس از انتشار آن بازی که طرفداران زیادی را برای خود پیدا کرد ، بازی زیبایی که به همین سبک پرداخته و به تازگی در سال 2010 ساخته شده و انتشار یافته را برای شما کاربران عزیز میهن دانلود قرار می دهیم که این بازی نیز به عنوان بازی شبیه سازی رانندگی با ماشیت های سنگین مانند کامیون بوده که باید با آن کامیون ها کار کرد و در بازی پیشرفت کنید. یکی از ویژگی هایی که در این نوع بازی ها به چشم می خورد طبیعی به نظر رسیدن اکثر عناصر در دنیای مجازی می باشد که از این ویژگی می توان به جاده های شبیه به واقعیت بین دو شهر ، تفاوت رانندگی در صورت بروز تغییرات آب و هوایی ، .... نام برد.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.

امین شعبانی بازدید : 42 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

از بازی های سبک مسابقه ای است که می توان گفت کم نظیر است. چون مسابقه نه تنها با اتومبیل انجام می گیرد، بلکه بازیگر خواهد توانست از انواع موتورهای دو چرخ و چهار چرخ بسیار خوش دست نیز استفاده کند. مسابقات در جاده های خاکی و پیست های پر پیچ و خم و بسیار زیبا و طبیعی برگزار می شود. گرافیک بالای بازی از دیگر نقاط قوت این بازی بسیار زیبا می باشد. هیچ محدوده سنی را نمی توان برای آن در نظر گرفت. چرا که از کوچک تا بزرگ می تواند با کثرت انتخاب ها از انواع ماشین های مسابقه ای یکی را انتخاب کرده و با رقبای سرسخت خود رقابت کند که علامت E نگاشته شده در قسمت پایین سمت چپ کاور بازی، نشان دهنده این عدم محدودیت سنی (Everyone) می باشد. موسیقی متن و صدای برخورد ماشین ها به همدیگر و دیگر جزییات برخورد بسیار جالب و طبیعی ساخته شده است. این بازی به صورت پرتابل می باشد که در نتیجه مشکلات بازی های دیگر نظیر عدم نصب موفق، نیاز به کرک کردن و ... را در حین اجرا و انجام بازی نخواهد داشت.
توضيحات کامل و تصاويري از بازي را مي توانيد در ادامه مطلب مشاهده نمائيد.

امین شعبانی بازدید : 43 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

نام بازی: Planet Horse: Mein Grosses Pferdeabenteuer
پلتفورم : pc
ژانر:آرکید / ورزشی
سال انتشار: May 12 ,2011
نوع  فایل کامل
زبان: English, German, French, Spanish, Italian
سایت رسمی : www.dancingdots-studio.com
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Dancing Dots
نوع انتشار : License
حمایت توسط : Dancing Dots
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین: -

اگر از علاقه مندان به بازی های آرکید و ورزشی و در یک کلام بازی های خاص هستید لطفا تا پایان این پست همراه ما باشید . Planet Horse: Mein Grosses Pferdeabenteuer عنوان جدیدترین بازی منتشر شده به سبک آرکید میباشد که در سال 2011 میلادی توسط کمپانی Dancing Dots منتشر و ساخته شد . چیزی که در این بازی به شدت جلب توجه می کند فیزیک فوق العاده آن میباشد .هر چند که از هیچ بازی ای با این حجم کم توقعی نمی رود که در حوزه گرافیک مانور دهد هر چند که دارای گرافیک مطلوبی نیز میباشد . خود را آماده کنید و و بر روی زین اسب بشینید و خود را برای اتفاقات شگفت انگیز آماده کنید .ورود به بازی ای که در آن بخش مختلفی مخصوص به چالش کشیدن گیمر میباشد شاید خوش آیند نباشد .نشان دهید آنچه را میتوانید به عنوان گیمر از خود نشان دهید. " بازی دارای گرافیک فوق العاده بالا و موسیقی متن بسیار زیبایی میباشد ".(این جمله آخر بدون نظر نویسنده مطلب ترجمه شده است ). شاید بهتر باشد در کل می توان این بازی را به عنوان یک بازی ورزشی و آرکید پذیرفت و در عین حال انتقاد هایی بر آن داشت !!!
دانلود رایگان بازی Planet Horse: Mein Grosses Pferdeabenteuer به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

امین شعبانی بازدید : 39 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

متفاوت ترین بازی حتما امتحان کنید

نام بازی: Shaun.White.Skateboarding-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانر: Sports
سال انتشار: August , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft Montreal
حمایت توسط : Ubisoft
درجه بندی سنی : pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر شاهد شاهکاری از کمپانی یوبیساف هستیم.این بازی Shaun.White.Skateboarding نام دارد که مدت زیادی از انتشار آن نمیگذرد که میهن دانلود نسخه سالم و کرک شده آن را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است.این بازی در نمایشگاه ای 3 سال 2010 میلادی به نمایش گذاشته شد و تحیر بسیاری از حضار در این نمایشگاه را سبب شد.شاید بتوان سبک بازی را دلیلی بر این رخداد دانست اما به جرات یکی از بهترین ژانر ها و گیم پلی ها در اختیار این بازی هست. پیچ و تاب های نوآورانه در ژانر اکشن، ورزشی شما را به هیجان میرساند. Shaun White Skateboarding تمام احساسات یک اسکیت برد را به ارمغان می آورد.این بازی مخاطبان خود را در رویای اسکیت برد غرق خواهد کرد.روند بازی به گونه ای میباشد که هیجانات گیمر را به اوج می رساند و به گفته سازندگان بازی احساس کسل کننده ای که در درون شما وجود دارد با این بازی رفع میشود !پلیر میتواند راه خود را اسکیت کند ،هر مسیری را که دلش بخواهد و دیدگانش خوشش آید ! رویاهای خود را در این بازی به سرانجام برسانید.موسیقی متن این بازی ، متناسب با ژانر و موضوعیت بازی هست که یکی از بهترین موسیقی متن را دارا میباشد.
دانلود رایگان بازی Shaun.White.Skateboarding به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

 

امین شعبانی بازدید : 43 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)


نام بازی: Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Golf) / 3D
سال انتشار: September 6, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Electronic Arts
درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر شاهد عنوان جدید از کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز هستیم.نام این عنوان بازی فوق العاده زیبای Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters هست . بازی در تاریه 6 سپتامبر سال 2011 میلادی منتشر شد . همان طور که از اسم بازی واضح هست ،بازی بر محوریت ورزش زیبای گلف و لیگ های برتر آن می چرخد.برای اولین بار در بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters گیمر موفق به ایجاد یک رقابت کاملا واقعی و سه بعدی با ستارگان بازی گلف ایجاد نماید. خاستگاه گلف سرزمین اسکاتلند است. این بازی از چندین سده پیش در بریتانیا بازی می‌شده است. مشهورترین و قدیمی ترین زمین گلف جهان در شهر سنت اندروز در اسکاتلند قرار دارد و نخستین قوانین رسمی این رشته در شهر ادینبورگ پایتخت اسکاتلند نوشته شده است.بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters یک شبیه ساز بسیار موفق نیز هست.عنوانی که در آن گیمر احساس حضور در زمین ورزشی را حس میکند.تمرین های خود را به بهترین شیوه انجام دهید.رژیم غذایی خود را فراموش نکنید .سپس منتظر مسابقات بزرگ باشید تا بتوانید استعداد های خود را شکوفا کنید.گرافیک عالی و حجم مناسب و صدا گذاری فوق العاده  ، یک بازی فوق العاده حرفه ای را در اختیار گیمر قرار داده است و توصیه بنده دریافت این بازی هست.

دانلود رایگان بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters به همراه تعدادی پیش نمای در ادامه مطلب
...

امین شعبانی بازدید : 44 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

نام بازی: NBA Basketball 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Basketball) / 3D
سال انتشار:October 07,2011 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Sports
حمایت توسط : Visual Concepts
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

برای این لحظه قصد معرفی و ارائه نسخه ریپک یکی از برترین های گیم سال 2011 میلادی هستیم.این بازی NBA Basketball 2012 نام دارد و در تاریخ 7 اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی 2K Sports منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Visual Concepts ساخته شد. اتحادیه ملی بسکتبال ( National Basketball Association) یا ان‌بی‌ای (NBA)، لیگ حرفه‌ای بسکتبال بزرگسالان آمریکا و معتبرترین لیگ بسکتبال جهان است. این لیگ در دو کنفرانس شرق و غرب برگزار می‌شود. این لیگ در حال حاضر با شرکت ۲۹ تیم از آمریکا و یک تیم از کانادا برگزار می‌شود. این لیگ برخلاف لیگ ان‌سی‌ای‌ای یک لیگ تمام حرفه‌ای است. هر ساله ۶۰ بازیکن جدید در یک مراسم قرعه‌کشی مخصوصی در نیویورک توسط پایین‌ترین تیم‌های فصل گذشته انتخاب می‌گردند (که به این مراسم seasonal draft گویند).ویژگی های بازی :حتما امتحان کنید پشیمون نمیشید

• همه چیز تحت کنترل گیمر است. عملیات و کنترل بسیار آسان بازی در حال حاضر بی نظیراست.
•گرافیک باور نکردنی ، طراحی کرکتر ها به خصوص چهره بازیکنان بی نظیر است
• فیزیک شگفت انگیز
• موسیقی متن عالی و تحسن برانگیز

دانلود رایگان بازی NBA Basketball 2012 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب..
.

امین شعبانی بازدید : 42 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

لتفورم :  pc

نام بازی: Winter Stars

ژانر: Arcade, Sport
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Multi2 Eng- Rus
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Dtp Entertainment
مد بازی : سینگل پلیر ، مولتی پلیر
REGION FREE
حمایت توسط : Independent Arts Software
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

یک نفس عمیق و تازه در ژانر ورزش های زمستانی ، اجازه میدهد علاقه مندان به ورزش در هر رنج سنی ای و با سطوح مختلف از قابلیت های درونی ،به رقابت با یکدیگر و یا به مبارزه با یک حریف مجازی بپردازند .این بازی دارای 11 رشته ورزشی است . رشته هایی که در این بازی به کاربرده شده است عبارت اند از : اسنوموبیل)احتمالا در ورزشها و مسابقات ورزشی، وسایلی را که با یک موتور بنزینی و سرعتی بالا روی برف حرکت می‌کنند دیده‌اید، به این وسایل برف‌رو یا اسنوموبیل می‌گویند. بیشتر مدلهای اسنومبیل توسط موتورهای یک یا دو سیلندر حرکت می‌کنند.این وسایل معمولاً با سرعت۸۰ کیلومتر در ساعت قادر به حرکت هستنداما بعضی مدلهای مسابقه‌ای که دارای موتورهای قویتری می‌باشند سرعتشان به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد.اسنوموبیل معمولاً توسط فرمانی که به یک جت اسکی در جلوی بدنه متصل شده‌است، هدایت می‌شود.بعضی از اسنوموبیلها با ۶تا ۸تایر کم باد مجهز شده‌اند تا براحتی روی برف حرکت کننند ولی معمولاً جهت حرکت در آرودن اسنوموبیلها از چرخش یک تسمه لاستیکی که روی سطح آن میله‌های فولادی کوچکی قرار گرفته و این میله‌ها بداخل برف فرو می‌روند، استفاده می‌شود.( bobsledding ، اسکی ،اسکیت بازی نمایشی ، بیاتلون(ورزش زمستانی بیاتلون (به انگلیسی: Biathlon) ترکیبی از دو ورزش اسکی صحرانوردی و تیراندازی است.اسکی صحرا نوردی بر استقامت ورزشی و تیراندازی بر میزان دقت شرکت کنندگان تاکید دارند.بیاتلون در ابتدا یک ورزش حاشیه ای به حساب می آمد اما به طور متداوم و موفق به ورزش های اصلی پیوست به طوری که عموم مردم خواستار پخش آن از تلویزیون شدند.از ابتدای دهه ی ۱۹۹۰ بینندکان علاقه مند به این ورزش به طور ثابت افزایش یافت به طوری که امروزه بیاتلون در بعضی از کشورها،به خصوص آلمان جزو محبوب ترین ورزش ها است.بیاتلون قبل از این که به ورزش های المپیک زمستانی اضافه شود در قالب مسابقات جهانی بیاتلون و یا رقابت های جام جهانی بیاتلون برگزار می شد.) Freeride ، اسنوبرد متقابل ، پرش با اسکی ، سراشیبی ، و برای اولین بار ،پیچش یا حلقه زنی و شبه اسکی .... اِسکی نام چند گروه رشته ورزشی است که در آنها از تخته‌هایی با اشکال گوناگون که به پای ورزشکاران بسته می‌شود جهت سر خوردن رون سطوح مختلف استفاده می‌شود.اِسکی با فعل کردن همراه میشود و عمل آن را اِسکی کردن یا به زبان انگلیسی Skiing خوانده میشود. اِسکی به دو دسته اصلی تقسیم میشود که نوع قدیمی تر آن در اسکاندیناوی ترتیب داده شده به صورتی که اتصالات پاشنه آن رها و آزاد میباشد و تخته به پنجه چکمه اسکی باز وصل میشود و نه به پاشنه پس اسکی باز توانایی مانور و ایجاد حرکت و پیچ بیشتر و در عین حال به زانو خم شذن را خواهد داشت. انواع اسکی اسکاندیناوی عبارتند از : اسکی پرش، اسکی صحرایی (Cross-Country که معنی آن سزرمین نوردی میباشد) و اسکی تلمارک میباشد..
دانلود رایگان بازی Winter Sports 2012: Feel the Spirit به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

امین شعبانی بازدید : 48 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

نام بازی: Max Payne 3
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Third-Person Shooter
تاریخ انتشار جهانی : 10.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 10.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 10.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
فرمت ایمیج: ISO
Region: FREE
ناشر: Rockstar Games
مد بازی :
حمایت توسط : Rockstar Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال  شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. همین جا به طرفداران پی سی اعلام می کنم که نسخه ی رسمی این بازی برای ویندوز در تاریخ 29 می سال 2012 میلادی انتشار رسمی می کند.باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود . پس به جرات می توانم بگویم قبل از خواندن ادامه ی نقد بازی ، چنان چه  از سری های قبلی این بازی خاطرات و تصاویری را در ذهن خود دارید ، همین جا  تمامی آن را  پاک کنید!
ادامه ی نقد بازیMax Payne 3 به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

امین شعبانی بازدید : 40 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)
نام بازی: THE AMAZING SPIDERMAN
پلتفورم : XBOX 360
ژانر:اکشن
تاریخ انتشار جهانی : Jun 26, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : Jun 26, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : Jun 26, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Activision
مد بازی : 
حمایت توسط : Beenox
درجه بندی سنی : T (Mild Language, Mild Suggestive Themes, Violence)
قابلیت آنلاین:دارد
قدرت بی منتهای مرد عنکبوتی در سری بازی THE AMAZING SPIDERMAN تنها در محیط بازی و میدان نبرد و آن هم توسط شما به نمایش گذاشته می شود. THE AMAZING SPIDERMAN بازگشته تا با فن های بی نظیر شما را مبهوط خود نماید. ناگفته های پیتر پارکر را میتوان به وضوح مشاهده کرد.
ادامه ی نقد بازیLondon 2012 Olympics XBOX360   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
امین شعبانی بازدید : 49 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

|نسخه ی SPARE|

نام بازی: Le Tour De France 2013
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Simulation, Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Cyanide
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

خالق فوق حرفه ای سری بازی های تور فرانسه ، یعنی استودیوی بازی سازی Cyanide این بار شاهکار ویژه ی خودرا منتشر کرده است.این بازی نه تنها شبیه ساز لیگ دوچرخه سواری است بلکه می توان گفت بهترین بازی شبیه ساز رایانه ای در زمینه ی ورزشی است.این بازی برای کنسول های رایانه به خوبی شناخته شده است.هر ساله نسخه ی جدیدی از این بازی منتشر می شود.این مجموعه با نام تجاری جدید همرله با نواوری و تکنولوژی های منحصربفرد در زمینه ی بازی سازی است که صدها هزار نفر از علافه مندان به بازی های چند رسانه ای در سرتاسر دنیا شبفته ی آن شده اند.
امین شعبانی بازدید : 46 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

گروهان قهرمانان(به انگلیسی: Company of Heroes) یک بازی استراتژی همزمان است که توسط شرکت رلیک انترتیمنت ساخته شده‌است. و در ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۶ منتشر شد. این بازی اولین بازی از سری گروهان قهرمانان و اولین بازی که برچسب گیمز فور ویندوز را دارد است. داستان این بازی در زمان جنگ جهانی دوم می‌گذرد. بازی Company of Heroes 2 به جبهه های جنگی شرق اروپا،جایی که روسیه با نیروهای آلمان نازی درگیر هستند خواهد رفت.لازم به ذکر است که ۱۳ نبرد از ۱۵ نبرد خونین جنگ جهانی دوم در شرق اروپا روی داده است.از مواردی که به آن اشاره شد تم برفی بازی است که طبق گفته ی سازنده ی بازی،به طبیعیترین شکل ممکن پیاده سازی خواهد شد.

بازی استراتژیک Company of heroes یکی از برترین عناوین RTS حال حاضر دنیا است و انحصارا بر روی PC عرضه میشود.

امین شعبانی بازدید : 45 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 را برای PS3 منتشر کرده است و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های موتور سواری بخش های آنلاین و چند نفره، مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد.

امین شعبانی بازدید : 53 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

افزايش کيفيت ( ال سی دی ) های سونی اريکسون
اکثر دارندگان گوشی های SonyEricsson (از هر مدلی) هنگامی که تصويری را به پشت صفه ( Backgraund ) انتقال ميدهند از کيفيت LCD گوشی خود رضايت کافی را ندارند و تقريبآ هميشه در مقايسه گوشی Sony Ericsson خود با گوشي های Nokia به خصوص مدلهایی دارای (LCD 16 M.Color)-ال سی دی- 16 ميليون تعداد رنگ از کيفيت و وضوح ال سی دی گوشی خود کاملآ نا اميد ميشوند و افسوس ميخورند که چرا به دنبال Nokia های 16 ميليون رنگی نرفته اند .
در اينجا شما ميخانيد که چگونه ميتوانيد کيفيت ال سي دی Sony Ericsson خود را در حد Nokia های 16 ميليون رنگی برسانيد ، شايد هم بهتر ، البته در برخی مدلهای SonyEricsson مثل k800i - k810i - w610i - k550i - p990i - w830i و ...  ولی شما ميتوانيد اين کار را تقريبآ برای همه گوشی های SonyEricsson انجام دهيد .

امین شعبانی بازدید : 35 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

حتما شما نیز تا به حال برای دریافت خلافی اتومبیلتان اقدام کرده اید و می دونید که این کار چقدر دردسر داره . اما این بار قصد داریم روشی را معرفی کنیم که از طریق آن قادرید تا خلافی ماشین خودتون رو از طریق سرویس پیام کوتاه ، بر روی تلفن همراه خود دریافت کنید. اين ترفند جالب موبايل رو حتما بخونيد

امین شعبانی بازدید : 48 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

ترفند موبايلقرار دادن شکلک برای اسم بلوتوث ♂☻♣..... اين ترفند يك اموزش به خصوص ميباشد و جزابيت خاصي به بلوتوث گوشي موبايل شما در بين افراد ديگر خواهد داد

امین شعبانی بازدید : 49 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

حتمآ در کارتونهای انمیشنی بسیار دیده اید که شخصیتهای مجازی موجود در ان به راحتی صحبت می کنند که این صحبت به گونه ای با حرکات لب ها و صورت آمیخته است که گویی واقعآ او در حال صحبت کردن است. همانطور کع می دانید ساخت چنین شخصیتهای انیمشنی نیازمند به داشتن نرم افزارهای حرفه ای انیمیشن سازی می باشد که در این راستا شرکتهای مختلف نرم افزارهای بسیار زیادی را منتشر کرده اند. یک از یان شرکتها که در این چند سال اخیر محبوبیت بسیار خوبی را در میان کاربران به خود اختصاص داده است کمپانی Reallusion می باشد. در واقع امروز در سایت میهن دانلود یک از نرم افزارهای معروف این شرکت را برایتان آماده کرده ایم که شما با کمک آن به راحتی می توانید از تصاویر معمولی خود یک ربات سنخنگو بسازید!
نرم افزار CrazyTalk به شما کمک می کند تا عکسهای معمولی خود را وادار به صحبت کردن کنید! در واقع در این نرم افزار شما باید چند کار ساده را برای ساخت یک انیمشن سخنگو انجام دهید اول اینکه یک تصویر از چهره انسان و یا حیوانات را وارد نرم افزار کنید که البته خود نیز می توانید با کمک نرم افزار و بدون وارد کردن عکس، تصویری از چهره ی انسان و یا حیوانات را طراحی کنید. پس وارد کردن عکس مورد نظر باید صدایی را که میخواهید انیمشن ساخته شده با آن صحبت کند را وارد نرم افزار کنید که در اینصورت خواهید دید عکس معمولی شما تبدیل به یک انیمشن سه بعدی شده و در حال صحبت کردن میباشد. البته در این نرم افزار تنظیمات بسیار زیادی در رابطه با هماهنگ کردن حرکت لب ها و دهان و همچنین چشم ها در هنگام صحبت کردن قرار داده شده است که با تغییر هر کدام از آنها می توانید به بهترین حالت انیمشن ساخته شده ی خود دست پیدا کنید. علاوه بر این پس ساخت کاراکترهای سه بعدی خود می توانید آنها را در فرمتهای ویدیویی نظیر DVD, WMV, AVI, RM, 3GP, Mpeg4 ذخیره کنید تا در پلیرهای مختلف قابل پخش باشند. همچنین شما از رباتهای سخنگویی که توسط این نرم افزار خواهید ساخت می توانید در بسیاری از موارد نظیر خلق کاراکترهای سخنگو برای وب سایت ، طراحی تبلیغات دیجیتالی بسیار حرفه ای و خلاقانه ، ارسال پیام های الکترونیکی برای دوستان ، بکارگیری در پروژه های خود به عنوان ارائه دهنده پروژه و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 50 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

گیتار یکی از محبوب ترین سازهای موسیقی به شمار می رود و اکثر هنرجویان رشته ی موسیقی به این ساز علاقه ی بسیار زیادی دارند. به طور کلی گیتار را می توان به دو نوع برقی و آنالوگ (کلاسیک ، آکورد ، فلامنکو و ...) تقسیم نمود که در این چند سال اخیر گیتار الکتریک به نسبت گیتار آنالوگ از محبوبیت بیشتری برخودار بوده و اکثر نوازندگان از این نوع گیتار به دلایل مختلفی همچون داشتن کیفیت عالی صدا ، قابلیت ضبط صدا بدون میکروفن و ... استفاده می کنند. همانطور که اکثر علاقه مندان به رشته ی موسیقی و به خصوص گیتار الکتریک می دانند برای شنیدن صدای گیتار شما نیازمند به داشتن کامپیوتر ، لپ تاپ و یا سایر دستگاههای پخش هستید که اتصال گیتار به این دستگاها بوسیله ی پورت USB امکانپذیر خواهد بود. در واقع در گیتار الکتریک یک پورت خروجی USB قرار دارد که توسط کابل مخصوص به پورت های USB کامپیوتر متصل می شود و از این طریق صدای گیتار بوسیله ی آمپلی فایر و باندهای کامپیوتر شنیده می شود. اما برای اینکه بتوان بر صدای خروجی از گیتار مدیریت نمود داشتن نرم افزاری قوی و حرفه ای الزامی است. از همین رو امروز در میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در مدیریت بر روی صدای خروجی از گیتارتان کمک می کند.
نام این نرم افزار AmpliTube است که ساخت شرکت معروف IK Multimedia میباشد و می توان گفت تمام کسانی که با گیتار الکتریک سروکار دارند با آن آشنایی کامل داشته زیرا یکی از قدرتمند ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های افکت گیتار الکتریک محسوب می شود. در واقع این نرم افزار را می توان به مانند افكت يك آمپلي فاير گيتار حرفه اي دانست زیرا تمامی امکانات آن را داراست و شما با کمک آن همانند يك آمپلي فاير گيتار حرفه اي كار خواهيد كرد و دنيايي از افكت هاي مختلف را تجربه خواهيد نمود. همچنین این نرم افزار قابلیت ساخت و ترکیب چندین افکت را داراست و علاوه بر این شما می توانید فایلهای صوتی مورد نظرتان را با کمک آن پخش کنید و سپس توسط گیتار خود به نواختن آنها بپردازید. جالب است بدانید اکثر سایتهای ایرانی و خارجی این نرم افزار را به دو شکل برای کاربران اینترنتی قرار داده اند، یا با دریافت هزینه ی قابل توجهی آن را به افراد ارائه می دهند و یا نسخه ی Trial آن را برای دانلود قرار داده اند که در اینصورت هر فرد به راحتی و با مراجعه به سایت خود نرم افزار هم قادر به دریافت آن خواهد بود اما پس از نصب متوجه خواهد شده که نرم افزار نیازمند به کد رجیستر است و پس از 10 روز غیرفعال می شود و پس از پایان 10 روز نرم افزار دیگر کار نمی کند. اما نسخه ای را که در سایت میهن دانلود برایتان قرار داده ایم دارای دو مزیت برتر است اولآ Keygen نرم افزار به همراه خود آن در فایل دانلود قرار داده شده تا شما بتوانید از تمامی امکانات نرم افزار به صورت نامحدود استفاده کنید و ثانیآ لینک دانلود نرم افزار به صورت مستقیم بوده و حتی کاربرانی که سرعت اینترنتی پایینی هم دارند قادر به دریافت نرم افزار خواهند بود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 54 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه با افزایش تعداد رشته های فنی و مهندسی علاقه ی افراد به این نوع رشته افزایش چشمگیری داشته است. همانطور که میدانید در اکثر رشته های مهندسی افراد برای تهیه پروژه خود نیاز دارند تا با کمک نرم افزاری ابتدا آن را بر روی رایانه طراحی و آنالیز کنند و سپس آن را به مرحله اجرا برسانند. تا به حال در زمینه ی نرم افزارهای فنی و مهندسی برنامه های مختلفی ساخته شده که هر کدام از آنها مختص رشته ی خاصی است و دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی میباشد. یکی از نرم افزارهای معروفی که اکثر دانشجویان و مهندسین رشته ی عمران از آن استفاده می کنند نرم افزار AutoCAD است. در واقع اتوکد نام نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار گرفته می شود و به افراد این امکان را میدهد که به راحتی در محیط مجازی نقشه ی مورد نظر خود را طراحی نمایند.  این محصول ساخت شرکت آمریکایی Autodesk میباشد و در سال 1389 اولین نسخه آن را تولید نمود که تا به حال نسخه های مختلفی از این نرم افزار را روانه ی بازار کرده است. این شرکت در زمینه ی ساخت نرم افزارهای دو و سه بعدی محصولات متفاوتی را وارد بازار کرده که علاوه بر اتوکد یکی دیگر از محصولات پر طرفدار و معروف آن نرم افزار Maya است که در زمینه ی انیمشن سازی کاربرد بسیار فراوانی دارد. دانشجویان رشته های عمران برای دریافت مدرک دانشگاهی خود حتمآ میبایست طریقه ی کار با این نرم افزار را به طور کامل آموخته باشند و در امتحان نهایی زیر دست استادان مجرب با آن کار کنند. نرم افزار اتوکد را میتوان جایگزینی بسیار مناسب برای میز و سایر ابزار نقشه کشی دانست زیرا شما در محیط آن تمامی ابزارها و وسایل نقشه کشی را در اختیار دارید و به راحتی می توانید در محیطی شبیه سازی شده اقدام به طراحی نقشه مورد نظرتان نمایید حتی میتوانید به صورت کاملآ رایگان از ابزارهایی استفاده کنید که به دلیل قیمت بالا امکان خرید آنها برای شما وجود ندارد. در کشور های مختلف جهان از این نرم افزار برای طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های ساختمانی داخلی، خارجی، فضاهای سازه ای داخلی و خارجی، صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم معماری و ساختمان و بسیاری دیگر از انواع طراحی های تجاری و مسکونی استفاده میشود. خرید این نرم افزار از شرکت سازنده ی آن به دلایل تحریم و سایر مسائل برای کاربران ایرانی وجود ندارد البته از روشهای دیگری میتوان این نرم افزار را تهیه نمود و همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان برای دانلود شما کاربران گرامی قرار داده است.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 50 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 83 آيکون جديد و زیبای آبي رنگ را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 128*128 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
امین شعبانی بازدید : 76 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

یکی از نرم افزارهای ارائه شده توسط کمپانی Xilisoft است که امکان تهیه یک فایل فلش از مجموعه عکس های شما را می دهد. بدین ترتیب می توانید عکس های خود را بسیار جذاب تر از قبل مشاهده کنید و از دیدن آنها لذت ببرید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است کافی است عکس های خود را به آن اضافه کنید و از میان مدل های مختلف از پیش آماده شده برای نوع انتقال به عکس بعدی یکی را انتخاب کنید و در صورت نیاز با انتخاب یک فایل صوتی به عنوان موسیقی پس زمینه کار و ذخیره خروجی کار خود را به انتها برسانید. در استفاده از عکس ها با فرمت های مختلف تقریبأ محدودیتی وجود ندارد و بدین ترتیب می توانید براجتی از عکس های خود یک اسلایدشوی زیبا بسازید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
امین شعبانی بازدید : 45 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 67 آيکون جديد و زيباي آبي رنگ را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 256*256 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
امین شعبانی بازدید : 44 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 144 آيکون جديد و زيباي آبي رنگ را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 256*256 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
امین شعبانی بازدید : 48 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 82 آيکون جديد و زيباي طلایی رنگ را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 256*256 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
امین شعبانی بازدید : 42 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه سی دی های صوتی در جامعه کاربرد های بسیار زیادی دارند به طور مثال تمام خواننده های کشور آلبوم های خود را در قالب یک سی دی صوتی وارد بازار می کنند زیرا کیفیت موزیک ها در این نوع CD ها بسیار بالا می باشد و یا برخی از ظبط های ماشین فقط قادر به پخش موزیک های Track هستند و بسیاری کاربرد های دیگر. اگر شما فایل های موجود در یک سی دی صوتی را با Copy و Paste وارد رایانه خود کنید چیزی به جز چند فایل 1 کیلوبایتی که قادر به پخش هم نیستند نصیب شما نمی شود. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید به راحتی سی دی های صوتی را در کامپیوتر خود کپی کنید.
نرم افزار Kingdia CD Extractor مخصوص خارج کردن موزیک های موجود در یک سی دی صوتی ساخته شده است. شما با کمک این نرم افزار به آسانی می توانید فایل های Track موجود در CD را در کامپیوتر خود کپی کنید. در واقع می توان این نرم افزار را نوعی Converter فایل های Track به فایل های MP3 و سایر فرمت های صوتی دانست زیرا وقتی شما CD صوتی مورد نظر خود را در داخل سی دی رام کامپیوتر قرار می دهید، این نرم افزار تمام موزیک های موجود در سی دی را به شما نشان می دهد و فقط کافیست که شما فرمتی را که باید آهنگ ها به آن تبدیل شوند را انتخاب کنید پس از آن ملاحظه خواهید کرد که تمامی موزیک ها با کیفیتی بسیار بالا در حال ذخیره شدن در کامپیوتر شما هستند. شما می توانید موزیک های موجود در سی دی را به هر کدام از فرمتهای: MP3, WAV, WMA, OGG, VQF, APE, etc تبدیل و در هارد کامپیوتر خود ذخیره کنید. همچنین قادراید تنظیمات مربوط به هر کدام از فرمت ها را به صورت دستی تغییر دهید تا کیفیت موزیک ها پس از تبدیل و ذخیره سازی افزایش یابد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان پخش موزیک ها در نرم افزار و نیز تغییر نام و مشخصات هر موزیک قبل از تبدیل و کپی کردن اشاره کرد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 43 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه ای که پیش رو دارید شامل آیکون های جداب و با کیفیت ماشین است که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمائید. این آیکون های گرافیکی در دو فرمت ICO و PNG قرار داده شده اند که می توانید در طرح های خود از آن ها استفاده نمائید. در این مجموعه 14 آیکون ماشین های انیمیشنی قرار دارد.

امین شعبانی بازدید : 42 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه فایلهای متنی کاربردهای فراوانی دارند مثلآ شما برای آماده سازی یک تحقیق دانشگاهی ابتدا در اینترنت به جستجوی موضوع مورد نظر خود میپردازید و پس از پیدا کردن آن اقدام به ذخیره سازی صفحه ی مورد نظر توسط مرورگر ویندوز مینمایید. فرمتی را که معمولآ مرورگرها برای ذخیره سازی صفحات اینترنتی از آن استفاده می کنند HTML است. حال برای اینکه بتوان مطالب موجود در آن را با کمک یک نرم افزار نگارشی مانند آفیس ویرایش نمود میبایست فرمت آنرا تغییر داد و مثلآ به فرمت doc تبدیل کرد تا در نرم افزار آفیس قابل اجرا باشد. در پایان و پس از ویرایش های نهایی اقدام به ذخیره سازی تحقیق مورد نظر خود در انواع فرمتهای سندی مینماید تا بتوانید آنرا با استفاده از پرینتر بر روی کاغذ چاپ کنید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که میتواند انواع فایلهای سندی را به یکدیگر تبدیل کند.
نرم افزار Universal Document Converter نرم افزار مبدل فایلهای سندی است. این نرم افزار با پشتیبانی از تمام فرمتهای متنی به شما این امکان را میدهد که به راحتی فایلهای سندی مختلفی را که در رایانه خود دارید به انواع فرمتهای متنی دیگر تبدیل کنید. شما قادرید تا انواع فایلهای آفیس را وارد این نرم افزار کنید و با ابزارهایی که در آن وجود دارد اقدام به ویرایش قسمت های دلخواه از نوشته خود نمایید و سپس در پایان متن آماده شده را در فرمت پی دی اف ذخیره کنید. همچنین پس از ویرایش های نهایی و در هنگام ذخیره سازی می توانید متن را در فرمت های گرافیکی نظیر TIFF, JPEG, PNG, PCX, DCX, GIF or BMP نیز ذخیره کنید که عکس ساخته شده دارای کیفیت بسیار عالی و قابلیت زوم بالا می باشد. علاوه بر این شما نیز خود میتوانید در تنظیمات هر کدام از فرمتها تغییراتی را ایجاد نمایید تا تاثیرات آن بر روی فایل خروجی ایجاد گردد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان ایجاد یک چاپگر مجازی به لیست چاپگرهای متصل به سیستم اشاره نمود که این قابلیت در چاپ متن و نیز ویرایش آن به کاربران کمک بسیار زیادی خواهد نمود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 41 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه اي زيبا از  00 ايكون گرافيكي با كيفيت بالا با نام Best Png Icon اماده دانلود شده است,اگر مايل هستيد ايكون هاي ويندوز خود را تبديل به زيباترين ايكون هايي كه تا به حال ديده ايد كنيد اين مجموعه را حتما دانلود كنيد و ويندوز خود را به يك محيطي ويژه تبديل كنيددانلود رايگان از سايت ميهن دانلود

امین شعبانی بازدید : 43 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

همانطور که در چندین ماه گذشته مشاهده نمودید سایت میهن دانلود به صورت کاملآ رایگان اقدام به قرار دادن زبانهای نرم افزار رستا استون با لینک مستقیم کرده است و هر چند روز یکبار زبانی جدید از مجموعه زبانهای این نرم افزار را قرار می دهد. اگر در خاطرتان باشد اولین زبانی که در سایت میهن دانلود قرار گرفت زبان English (American)i بود که در ابتدا فقط تا سه Level آن منتشر شد بود و ما نیز تنها Level 1,2&3 آنرا برای دانلود کاربران گرامی قرار دادیم. اما پس مدتی متوجه شدیم که این زبان تا Level 4&5 هم ارتقا یافته است.
در این مدت پیغام های متعددی مبنی بر اضافه نمودن این دو Level برایمان ارسال شد اما از قرار دادن این دو Level خوداری نمودیم. دلیل آن هم گزارش تیم نرم افزار سایت در مورد نواقصی که در Level 4&5 وجود داشت بود. پس از برسی این گروه و رفع مشکلات Level 4&5 امروز تصمیم گرفتیم تا این دو Level را که مشکلات و نواقص موجود در آن به طور کامل بر طرف گردیده را برای شما عزیزان در سایت میهن دانلود قرار دهیم.

امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور به راحتی می تواند با افراد آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردار است. اما حضور در این کلاسها برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد خود نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خارجه شرکت کنند. به همین منظور این دسته از افراد برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی بهره میگیرند. تا به حال نرم افزار های مختلف یادگیری زبان خارجه به خصوص زبان انگلیسی ساخته شده است که هر کدام از آنها دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی هستند اما در این میان یکی از نرم افزارهایی که در این عرصه از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای آموزش زبان در میان کاربران برخوردار است نرم افزار RosettaStone میباشد. این نرم افزار به عنوان نرم افزار شماره یک آموزشی در جهان، توسط مردم 150 کشور دنیا با موفقیت استفاده شده است و توسط کمپانی های معتبر و معروفی همچون IBM و Telekom و نیز هزاران مدرسه و کالج جهت آموزش کاربران و کار آموزان در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این نرم افزار در زمینه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان برنده جایزه Dynamic Immersion™ method شده است. شما با استفاده از این نرم افزار بسیار قدرتمند دیگر نگرانی از بایت یادگیری زبانهای خارجه نخواهید داشت زیرا در آن تمامی ابزارها نظیر Audio-Lingual, Communicative, Task-Based Study و ... به صورت پیشرفته و کاملآ مدرن قرار دارد. کار آموزان با کمک این نرم افزار طی 210 جلسه آموزش زبان را فراخواهند گرفت که البته این 210 جلسه در دو سطح 92 جلسه ای و نیز 118 جلسه ای خواهد بود و پس از اتمام این جلسات به راحتی شما قادر خواهید بود به زبان مورد نظرتان صحبت کنید. یکی دیگر از قابلیتهای بسیار عالی این نرم افزار تلفظ صحیح کلمات و جملات و نیز تست آنها میباشد. در واقع ابتدا شما به تلفظ صحیح لغات گوش میدهد و سپس آنها را تکرار می کنید، در اینصورت خواهید دید که پس از گفتن لغت مورد نظر، نرم افزار درصد تلفظ صحیح جمله ای را که قرائت کرده اید را به شما نشان میدهد. خرید این نرم افزار از شرکت سازنده ی آن به دلایل تحریم و سایر مسائل برای کاربران ایرانی وجود ندارد البته از روشهای دیگری میتوان این نرم افزار را تهیه نمود و همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی قصد دارد هر چند روز یکبار آموزش یکی از زبانهای این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان برای شما کاربران گرامی قرار دهد و امروز هم آموزش زبان English (American)i را که شامل Level 1 , 2 , 3 , 4 & 5 میباشد را از بسته ی نرم افزاری RosettaStone برایتان آماده کرده ایم که شما میتوانید به صورت کاملآ رایگان آن را دانلود کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر به کدام یک از گزینه های زیر توجه بیشتری شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 262
  • بازدید ماه : 691
  • بازدید سال : 9,523
  • بازدید کلی : 33,530
  • کدهای اختصاصی

    کد اهنگ جدید برای وبلاگ

    دریافت کد وضعيت آب و هوا

    عنوان سايت شما

    تو کجا و اینجا کجا؟

    دریافت کد تبادل آگهی هوشمند

    تارنمای شارژ الکترونیک

     خرید شارژ آنلاین
    نوع شارژ: :

     

    دریافت کد

    کد پیغام خوش آمدگویی