loading...
دانلود بزرگ
امین شعبانی بازدید : 49 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

حتمآ در کارتونهای انمیشنی بسیار دیده اید که شخصیتهای مجازی موجود در ان به راحتی صحبت می کنند که این صحبت به گونه ای با حرکات لب ها و صورت آمیخته است که گویی واقعآ او در حال صحبت کردن است. همانطور کع می دانید ساخت چنین شخصیتهای انیمشنی نیازمند به داشتن نرم افزارهای حرفه ای انیمیشن سازی می باشد که در این راستا شرکتهای مختلف نرم افزارهای بسیار زیادی را منتشر کرده اند. یک از یان شرکتها که در این چند سال اخیر محبوبیت بسیار خوبی را در میان کاربران به خود اختصاص داده است کمپانی Reallusion می باشد. در واقع امروز در سایت میهن دانلود یک از نرم افزارهای معروف این شرکت را برایتان آماده کرده ایم که شما با کمک آن به راحتی می توانید از تصاویر معمولی خود یک ربات سنخنگو بسازید!
نرم افزار CrazyTalk به شما کمک می کند تا عکسهای معمولی خود را وادار به صحبت کردن کنید! در واقع در این نرم افزار شما باید چند کار ساده را برای ساخت یک انیمشن سخنگو انجام دهید اول اینکه یک تصویر از چهره انسان و یا حیوانات را وارد نرم افزار کنید که البته خود نیز می توانید با کمک نرم افزار و بدون وارد کردن عکس، تصویری از چهره ی انسان و یا حیوانات را طراحی کنید. پس وارد کردن عکس مورد نظر باید صدایی را که میخواهید انیمشن ساخته شده با آن صحبت کند را وارد نرم افزار کنید که در اینصورت خواهید دید عکس معمولی شما تبدیل به یک انیمشن سه بعدی شده و در حال صحبت کردن میباشد. البته در این نرم افزار تنظیمات بسیار زیادی در رابطه با هماهنگ کردن حرکت لب ها و دهان و همچنین چشم ها در هنگام صحبت کردن قرار داده شده است که با تغییر هر کدام از آنها می توانید به بهترین حالت انیمشن ساخته شده ی خود دست پیدا کنید. علاوه بر این پس ساخت کاراکترهای سه بعدی خود می توانید آنها را در فرمتهای ویدیویی نظیر DVD, WMV, AVI, RM, 3GP, Mpeg4 ذخیره کنید تا در پلیرهای مختلف قابل پخش باشند. همچنین شما از رباتهای سخنگویی که توسط این نرم افزار خواهید ساخت می توانید در بسیاری از موارد نظیر خلق کاراکترهای سخنگو برای وب سایت ، طراحی تبلیغات دیجیتالی بسیار حرفه ای و خلاقانه ، ارسال پیام های الکترونیکی برای دوستان ، بکارگیری در پروژه های خود به عنوان ارائه دهنده پروژه و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 50 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

گیتار یکی از محبوب ترین سازهای موسیقی به شمار می رود و اکثر هنرجویان رشته ی موسیقی به این ساز علاقه ی بسیار زیادی دارند. به طور کلی گیتار را می توان به دو نوع برقی و آنالوگ (کلاسیک ، آکورد ، فلامنکو و ...) تقسیم نمود که در این چند سال اخیر گیتار الکتریک به نسبت گیتار آنالوگ از محبوبیت بیشتری برخودار بوده و اکثر نوازندگان از این نوع گیتار به دلایل مختلفی همچون داشتن کیفیت عالی صدا ، قابلیت ضبط صدا بدون میکروفن و ... استفاده می کنند. همانطور که اکثر علاقه مندان به رشته ی موسیقی و به خصوص گیتار الکتریک می دانند برای شنیدن صدای گیتار شما نیازمند به داشتن کامپیوتر ، لپ تاپ و یا سایر دستگاههای پخش هستید که اتصال گیتار به این دستگاها بوسیله ی پورت USB امکانپذیر خواهد بود. در واقع در گیتار الکتریک یک پورت خروجی USB قرار دارد که توسط کابل مخصوص به پورت های USB کامپیوتر متصل می شود و از این طریق صدای گیتار بوسیله ی آمپلی فایر و باندهای کامپیوتر شنیده می شود. اما برای اینکه بتوان بر صدای خروجی از گیتار مدیریت نمود داشتن نرم افزاری قوی و حرفه ای الزامی است. از همین رو امروز در میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در مدیریت بر روی صدای خروجی از گیتارتان کمک می کند.
نام این نرم افزار AmpliTube است که ساخت شرکت معروف IK Multimedia میباشد و می توان گفت تمام کسانی که با گیتار الکتریک سروکار دارند با آن آشنایی کامل داشته زیرا یکی از قدرتمند ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های افکت گیتار الکتریک محسوب می شود. در واقع این نرم افزار را می توان به مانند افكت يك آمپلي فاير گيتار حرفه اي دانست زیرا تمامی امکانات آن را داراست و شما با کمک آن همانند يك آمپلي فاير گيتار حرفه اي كار خواهيد كرد و دنيايي از افكت هاي مختلف را تجربه خواهيد نمود. همچنین این نرم افزار قابلیت ساخت و ترکیب چندین افکت را داراست و علاوه بر این شما می توانید فایلهای صوتی مورد نظرتان را با کمک آن پخش کنید و سپس توسط گیتار خود به نواختن آنها بپردازید. جالب است بدانید اکثر سایتهای ایرانی و خارجی این نرم افزار را به دو شکل برای کاربران اینترنتی قرار داده اند، یا با دریافت هزینه ی قابل توجهی آن را به افراد ارائه می دهند و یا نسخه ی Trial آن را برای دانلود قرار داده اند که در اینصورت هر فرد به راحتی و با مراجعه به سایت خود نرم افزار هم قادر به دریافت آن خواهد بود اما پس از نصب متوجه خواهد شده که نرم افزار نیازمند به کد رجیستر است و پس از 10 روز غیرفعال می شود و پس از پایان 10 روز نرم افزار دیگر کار نمی کند. اما نسخه ای را که در سایت میهن دانلود برایتان قرار داده ایم دارای دو مزیت برتر است اولآ Keygen نرم افزار به همراه خود آن در فایل دانلود قرار داده شده تا شما بتوانید از تمامی امکانات نرم افزار به صورت نامحدود استفاده کنید و ثانیآ لینک دانلود نرم افزار به صورت مستقیم بوده و حتی کاربرانی که سرعت اینترنتی پایینی هم دارند قادر به دریافت نرم افزار خواهند بود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 54 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه با افزایش تعداد رشته های فنی و مهندسی علاقه ی افراد به این نوع رشته افزایش چشمگیری داشته است. همانطور که میدانید در اکثر رشته های مهندسی افراد برای تهیه پروژه خود نیاز دارند تا با کمک نرم افزاری ابتدا آن را بر روی رایانه طراحی و آنالیز کنند و سپس آن را به مرحله اجرا برسانند. تا به حال در زمینه ی نرم افزارهای فنی و مهندسی برنامه های مختلفی ساخته شده که هر کدام از آنها مختص رشته ی خاصی است و دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی میباشد. یکی از نرم افزارهای معروفی که اکثر دانشجویان و مهندسین رشته ی عمران از آن استفاده می کنند نرم افزار AutoCAD است. در واقع اتوکد نام نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار گرفته می شود و به افراد این امکان را میدهد که به راحتی در محیط مجازی نقشه ی مورد نظر خود را طراحی نمایند.  این محصول ساخت شرکت آمریکایی Autodesk میباشد و در سال 1389 اولین نسخه آن را تولید نمود که تا به حال نسخه های مختلفی از این نرم افزار را روانه ی بازار کرده است. این شرکت در زمینه ی ساخت نرم افزارهای دو و سه بعدی محصولات متفاوتی را وارد بازار کرده که علاوه بر اتوکد یکی دیگر از محصولات پر طرفدار و معروف آن نرم افزار Maya است که در زمینه ی انیمشن سازی کاربرد بسیار فراوانی دارد. دانشجویان رشته های عمران برای دریافت مدرک دانشگاهی خود حتمآ میبایست طریقه ی کار با این نرم افزار را به طور کامل آموخته باشند و در امتحان نهایی زیر دست استادان مجرب با آن کار کنند. نرم افزار اتوکد را میتوان جایگزینی بسیار مناسب برای میز و سایر ابزار نقشه کشی دانست زیرا شما در محیط آن تمامی ابزارها و وسایل نقشه کشی را در اختیار دارید و به راحتی می توانید در محیطی شبیه سازی شده اقدام به طراحی نقشه مورد نظرتان نمایید حتی میتوانید به صورت کاملآ رایگان از ابزارهایی استفاده کنید که به دلیل قیمت بالا امکان خرید آنها برای شما وجود ندارد. در کشور های مختلف جهان از این نرم افزار برای طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های ساختمانی داخلی، خارجی، فضاهای سازه ای داخلی و خارجی، صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم معماری و ساختمان و بسیاری دیگر از انواع طراحی های تجاری و مسکونی استفاده میشود. خرید این نرم افزار از شرکت سازنده ی آن به دلایل تحریم و سایر مسائل برای کاربران ایرانی وجود ندارد البته از روشهای دیگری میتوان این نرم افزار را تهیه نمود و همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان برای دانلود شما کاربران گرامی قرار داده است.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 50 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 83 آيکون جديد و زیبای آبي رنگ را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 128*128 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
امین شعبانی بازدید : 76 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

یکی از نرم افزارهای ارائه شده توسط کمپانی Xilisoft است که امکان تهیه یک فایل فلش از مجموعه عکس های شما را می دهد. بدین ترتیب می توانید عکس های خود را بسیار جذاب تر از قبل مشاهده کنید و از دیدن آنها لذت ببرید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است کافی است عکس های خود را به آن اضافه کنید و از میان مدل های مختلف از پیش آماده شده برای نوع انتقال به عکس بعدی یکی را انتخاب کنید و در صورت نیاز با انتخاب یک فایل صوتی به عنوان موسیقی پس زمینه کار و ذخیره خروجی کار خود را به انتها برسانید. در استفاده از عکس ها با فرمت های مختلف تقریبأ محدودیتی وجود ندارد و بدین ترتیب می توانید براجتی از عکس های خود یک اسلایدشوی زیبا بسازید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
امین شعبانی بازدید : 45 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 67 آيکون جديد و زيباي آبي رنگ را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 256*256 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
امین شعبانی بازدید : 44 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 144 آيکون جديد و زيباي آبي رنگ را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 256*256 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
امین شعبانی بازدید : 48 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 82 آيکون جديد و زيباي طلایی رنگ را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 256*256 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
امین شعبانی بازدید : 42 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه سی دی های صوتی در جامعه کاربرد های بسیار زیادی دارند به طور مثال تمام خواننده های کشور آلبوم های خود را در قالب یک سی دی صوتی وارد بازار می کنند زیرا کیفیت موزیک ها در این نوع CD ها بسیار بالا می باشد و یا برخی از ظبط های ماشین فقط قادر به پخش موزیک های Track هستند و بسیاری کاربرد های دیگر. اگر شما فایل های موجود در یک سی دی صوتی را با Copy و Paste وارد رایانه خود کنید چیزی به جز چند فایل 1 کیلوبایتی که قادر به پخش هم نیستند نصیب شما نمی شود. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید به راحتی سی دی های صوتی را در کامپیوتر خود کپی کنید.
نرم افزار Kingdia CD Extractor مخصوص خارج کردن موزیک های موجود در یک سی دی صوتی ساخته شده است. شما با کمک این نرم افزار به آسانی می توانید فایل های Track موجود در CD را در کامپیوتر خود کپی کنید. در واقع می توان این نرم افزار را نوعی Converter فایل های Track به فایل های MP3 و سایر فرمت های صوتی دانست زیرا وقتی شما CD صوتی مورد نظر خود را در داخل سی دی رام کامپیوتر قرار می دهید، این نرم افزار تمام موزیک های موجود در سی دی را به شما نشان می دهد و فقط کافیست که شما فرمتی را که باید آهنگ ها به آن تبدیل شوند را انتخاب کنید پس از آن ملاحظه خواهید کرد که تمامی موزیک ها با کیفیتی بسیار بالا در حال ذخیره شدن در کامپیوتر شما هستند. شما می توانید موزیک های موجود در سی دی را به هر کدام از فرمتهای: MP3, WAV, WMA, OGG, VQF, APE, etc تبدیل و در هارد کامپیوتر خود ذخیره کنید. همچنین قادراید تنظیمات مربوط به هر کدام از فرمت ها را به صورت دستی تغییر دهید تا کیفیت موزیک ها پس از تبدیل و ذخیره سازی افزایش یابد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان پخش موزیک ها در نرم افزار و نیز تغییر نام و مشخصات هر موزیک قبل از تبدیل و کپی کردن اشاره کرد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 43 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه ای که پیش رو دارید شامل آیکون های جداب و با کیفیت ماشین است که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمائید. این آیکون های گرافیکی در دو فرمت ICO و PNG قرار داده شده اند که می توانید در طرح های خود از آن ها استفاده نمائید. در این مجموعه 14 آیکون ماشین های انیمیشنی قرار دارد.

امین شعبانی بازدید : 42 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه فایلهای متنی کاربردهای فراوانی دارند مثلآ شما برای آماده سازی یک تحقیق دانشگاهی ابتدا در اینترنت به جستجوی موضوع مورد نظر خود میپردازید و پس از پیدا کردن آن اقدام به ذخیره سازی صفحه ی مورد نظر توسط مرورگر ویندوز مینمایید. فرمتی را که معمولآ مرورگرها برای ذخیره سازی صفحات اینترنتی از آن استفاده می کنند HTML است. حال برای اینکه بتوان مطالب موجود در آن را با کمک یک نرم افزار نگارشی مانند آفیس ویرایش نمود میبایست فرمت آنرا تغییر داد و مثلآ به فرمت doc تبدیل کرد تا در نرم افزار آفیس قابل اجرا باشد. در پایان و پس از ویرایش های نهایی اقدام به ذخیره سازی تحقیق مورد نظر خود در انواع فرمتهای سندی مینماید تا بتوانید آنرا با استفاده از پرینتر بر روی کاغذ چاپ کنید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که میتواند انواع فایلهای سندی را به یکدیگر تبدیل کند.
نرم افزار Universal Document Converter نرم افزار مبدل فایلهای سندی است. این نرم افزار با پشتیبانی از تمام فرمتهای متنی به شما این امکان را میدهد که به راحتی فایلهای سندی مختلفی را که در رایانه خود دارید به انواع فرمتهای متنی دیگر تبدیل کنید. شما قادرید تا انواع فایلهای آفیس را وارد این نرم افزار کنید و با ابزارهایی که در آن وجود دارد اقدام به ویرایش قسمت های دلخواه از نوشته خود نمایید و سپس در پایان متن آماده شده را در فرمت پی دی اف ذخیره کنید. همچنین پس از ویرایش های نهایی و در هنگام ذخیره سازی می توانید متن را در فرمت های گرافیکی نظیر TIFF, JPEG, PNG, PCX, DCX, GIF or BMP نیز ذخیره کنید که عکس ساخته شده دارای کیفیت بسیار عالی و قابلیت زوم بالا می باشد. علاوه بر این شما نیز خود میتوانید در تنظیمات هر کدام از فرمتها تغییراتی را ایجاد نمایید تا تاثیرات آن بر روی فایل خروجی ایجاد گردد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان ایجاد یک چاپگر مجازی به لیست چاپگرهای متصل به سیستم اشاره نمود که این قابلیت در چاپ متن و نیز ویرایش آن به کاربران کمک بسیار زیادی خواهد نمود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 41 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه اي زيبا از  00 ايكون گرافيكي با كيفيت بالا با نام Best Png Icon اماده دانلود شده است,اگر مايل هستيد ايكون هاي ويندوز خود را تبديل به زيباترين ايكون هايي كه تا به حال ديده ايد كنيد اين مجموعه را حتما دانلود كنيد و ويندوز خود را به يك محيطي ويژه تبديل كنيددانلود رايگان از سايت ميهن دانلود

امین شعبانی بازدید : 43 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

همانطور که در چندین ماه گذشته مشاهده نمودید سایت میهن دانلود به صورت کاملآ رایگان اقدام به قرار دادن زبانهای نرم افزار رستا استون با لینک مستقیم کرده است و هر چند روز یکبار زبانی جدید از مجموعه زبانهای این نرم افزار را قرار می دهد. اگر در خاطرتان باشد اولین زبانی که در سایت میهن دانلود قرار گرفت زبان English (American)i بود که در ابتدا فقط تا سه Level آن منتشر شد بود و ما نیز تنها Level 1,2&3 آنرا برای دانلود کاربران گرامی قرار دادیم. اما پس مدتی متوجه شدیم که این زبان تا Level 4&5 هم ارتقا یافته است.
در این مدت پیغام های متعددی مبنی بر اضافه نمودن این دو Level برایمان ارسال شد اما از قرار دادن این دو Level خوداری نمودیم. دلیل آن هم گزارش تیم نرم افزار سایت در مورد نواقصی که در Level 4&5 وجود داشت بود. پس از برسی این گروه و رفع مشکلات Level 4&5 امروز تصمیم گرفتیم تا این دو Level را که مشکلات و نواقص موجود در آن به طور کامل بر طرف گردیده را برای شما عزیزان در سایت میهن دانلود قرار دهیم.

امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور به راحتی می تواند با افراد آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردار است. اما حضور در این کلاسها برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد خود نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خارجه شرکت کنند. به همین منظور این دسته از افراد برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی بهره میگیرند. تا به حال نرم افزار های مختلف یادگیری زبان خارجه به خصوص زبان انگلیسی ساخته شده است که هر کدام از آنها دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی هستند اما در این میان یکی از نرم افزارهایی که در این عرصه از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای آموزش زبان در میان کاربران برخوردار است نرم افزار RosettaStone میباشد. این نرم افزار به عنوان نرم افزار شماره یک آموزشی در جهان، توسط مردم 150 کشور دنیا با موفقیت استفاده شده است و توسط کمپانی های معتبر و معروفی همچون IBM و Telekom و نیز هزاران مدرسه و کالج جهت آموزش کاربران و کار آموزان در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این نرم افزار در زمینه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان برنده جایزه Dynamic Immersion™ method شده است. شما با استفاده از این نرم افزار بسیار قدرتمند دیگر نگرانی از بایت یادگیری زبانهای خارجه نخواهید داشت زیرا در آن تمامی ابزارها نظیر Audio-Lingual, Communicative, Task-Based Study و ... به صورت پیشرفته و کاملآ مدرن قرار دارد. کار آموزان با کمک این نرم افزار طی 210 جلسه آموزش زبان را فراخواهند گرفت که البته این 210 جلسه در دو سطح 92 جلسه ای و نیز 118 جلسه ای خواهد بود و پس از اتمام این جلسات به راحتی شما قادر خواهید بود به زبان مورد نظرتان صحبت کنید. یکی دیگر از قابلیتهای بسیار عالی این نرم افزار تلفظ صحیح کلمات و جملات و نیز تست آنها میباشد. در واقع ابتدا شما به تلفظ صحیح لغات گوش میدهد و سپس آنها را تکرار می کنید، در اینصورت خواهید دید که پس از گفتن لغت مورد نظر، نرم افزار درصد تلفظ صحیح جمله ای را که قرائت کرده اید را به شما نشان میدهد. خرید این نرم افزار از شرکت سازنده ی آن به دلایل تحریم و سایر مسائل برای کاربران ایرانی وجود ندارد البته از روشهای دیگری میتوان این نرم افزار را تهیه نمود و همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی قصد دارد هر چند روز یکبار آموزش یکی از زبانهای این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان برای شما کاربران گرامی قرار دهد و امروز هم آموزش زبان English (American)i را که شامل Level 1 , 2 , 3 , 4 & 5 میباشد را از بسته ی نرم افزاری RosettaStone برایتان آماده کرده ایم که شما میتوانید به صورت کاملآ رایگان آن را دانلود کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 40 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

برای اینکه بتوان یک عکس را ویرایش نمود مثلآ لکه های صورت را که در عکس ظاهر شده را پاک کرد باید از یک نرم افزار ویرایش تصویر استفاده کرد. تا به حال دز مینه نرم افزار های ویرایش تصویر شرکت های بزرگ نرم افزاری جهان محصولات مختلفی را منتشر نموده اند که هر کدام از آنها دارای معایب و مزیت هایی هستند. اما نرم افزاری که در چند سال متوالی مورد توجه بسیار از فتوشاپیست ها و افرادی که با ویرایش عکس سروکار دارند قرار گرافته، نرم افزار Photoshop کمپانی Adobe است. همانطور که می دانید این نرم افزار یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای ویرایش تصویر در جهان به شمار می رود. در واقع این نرم افزار ابزاری بسیار قوی برای گرافیستها به شمار به می رود زیرا در آن تمامی ابزارهای ویرایشی قرار دارد و کاربر در آن احساسی کمی و کاستی نمی کند. برای اینکه شما به تمام ابزارها و لوازم ویرایش تصویر دسترسی داشته باشید بهرتین گزینه استفاده از این نرم افزار است. در چند هفته گذشته میهن دانلود جز اولین سایتهایی بود که ابتدا اقدام به قرار دادن نسخه پرتابل جدید ترین ورژن این نرم افزار نمود و در چند روز بعد نسخه کامل آنرا به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم برای دانلود شما کاربران محترم قرار داد. پس از قرار گرفتن جدید ترین ورژن این نرم افزار پیغام های متعددی مبنی بر قرار دادن نسخه خاور میانه این نرم افزار برای ما ارسال شد که امروز بنا بر تصمیم تیم مدیریت سایت میهن دانلود قرار شد تا نسخه خاور میانه این نرم افزار نیز در سایت قرار دهیم. همانطور که می دانید در نسخه های اصلی نرم افزار فتوشاپ امکان تایپ مستقیم فارسی وجود ندارد و باید با کمک نرم افزار های فارسی نویسی همچون نرم افزار فارسی نویس مریم اقدام به تایپ فارسی در این نرم افزار نمود. اما در نسخه خاور میانه که با نام Adobe Photoshop CS5 Extended v12.0 ME منتشر شده امکان تایپ مسقیم فارسی وجود دارد و شما به راحتی می توانید در محیط این نرم افزار به صورت فارسی تایپ کنید. شرکت Adobe هر بار که ورژن جدیدی از این نرم افزار را منتشر می کند قابلیت هایی را نیز به آن اضافه می نماید که در نسخه CS5 سرعت اجرای نرم افزار به طور چشمگیری افزایش یافته که این با نسخه های قبلی نرم افزار غیر قابل مقایسه است زیرا شما با داشتن قطعات سخت افزاری ارزان قیمت هم به راحتی می توانید نرم افزار را اجرا کنید. علاوه بر این ابزارها و قسمت های مختلف نرم افزار مانند فــیلتــرها ، ابزار های رسم ، لایه ها و سایر قسمتهای طراحی نرم افزار بهبود یافته و همچنین قابلیت های جدید هم به آن اضافه شده است. طیف گسترده رنگ ها ، استفاده از قابلیت Tab Browsing برای انتخاب و جا به جایی سریعتر میان عکس ها ، شکل های مختلف استفاده از نرم افزار ، استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و فرمت ها در ویرایش تصاویر ، اضافه شدن قابلیت های جدید برای ترسیم های برداری و نقشه ای و ... که البته قسمت های دیگر نرم افزار هم دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده اما از این قسمت ها معمولآ گرافیست های حرفه ای برای طراحی و ویرایش تخصصی عکس استفاده می کنند و کاربردی برای عموم ندارد. علاوه بر این به همراه نسخه کامل این نرم افزار نسخه پرتابل آنرا که امکان تایپ مستقیم فارسی در آن وجود دارد را برایتان آماده کرده ایم. در واقع این نسخه با حجمی حدود 400 مگابایت مخصوص کسانی ساخته شده که به دلیل داشتن سرعت اینترنت پایین قادر به دانلود نسخه ی اصلی نرم افزار نیستند و همچنین کسانی که سیستم آنها از قطعات سخت افزاری گران قیمت و بالایی تشکیل نشده است. شاید از خود بپرسید که چگونه نسخه ی اصلی نرم افزار فتوشاپ را که دارای حجم چند گیگابایتی است به نسخه ی کم حجم چند مگابایتی تبدیل کرده اند؟ در پاسخ باید گفت که در این نسخه ی کم حجم شده هسته ی اصلی نرم افزار فتوشاپ قرار دارد اما برخی از قسمتهای آن که دارای حجم بالایی بودند و همه ی کاربران از آنها استفاده نمی کردند حذف شده اما با این حال قسمتهایی نظیر فــیلتــرها ، ابزار های رسم ، لایه ها و سایر قسمتهای ضرورری با همان استانداردهای نسخه ی اصلی در این نسخه هم قرار دارد. یکی دیگر از ویژگی های این نسخه پرتابل بودن آن است یعنی شما به راحتی می توانید با کپی کردن فایل نرم افزار در فلش مموری خود، از آن در محلهایی که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 51 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

نام نرم افزاری حرفه ای جهت تبدی ساخت ، تبدیل فرمت و رایت دی وی دی ها می باشد. امروزه دیسک های دی وی دی بیشترین استفاده و دارای محبوبیت بالائی در بین کاربران می باشند. چرا که حجم بالا ، کیفیت و پایداری چند برابری در مقابل سی دی ها دارا می باشند. نرم افزاری که در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما اماده نموده ایم ، نرم افزاری حرفه ای جهت ساخت و رایت این فایل برای این دیسک های می باشد. شما عزیزان با استفاده از ابزار موجود در نرم افزار Xilisoft DVD Creator به راحتی و در کمترین زمان میتوانید دیسک های دی وی دی خود را در بالاترین کیفیت ایجاد نمائید. این نرم افزار به شما اکان تبدیل فرمت های رایج همچون AVI، ASF، 3GP، FLV، MOV و MPG و ... را به فرمت دی وی دی می دهد. تنها شما کافیست تنظیمات دلخواه را انجام داده و یکی از دو فرمت NTSC يا PAL را انتخاب نموده و با یک کلیک نرم افزار شروع به سخت دی وی دی مورد نظر شما می نماید. این نرم افزار فایل مورد نظر را با فرمت ISO در پوشه مورد نظر شما ایجاد و ذخیره می نماید و شما به آسانی میتوانید ان را بر روی دی وی دی ها رایت نمائید. شما میتوانید چند فیلم خود را بالا کیفیت بالا به این نرم افزار داده برای انها منو قرار داده و دیسک خود را ایجاد نمائید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به دارا بودن بیش از چندین طرح منو ، سرعت بالای ایجاد و تبدیل فرمت ، استفاده حداقل از منابع سیستم ، قابلیت ایجاد دی وی دی با کیفیت نمایش TV ، قابلیت سفارشی سازی ویدئو ها ، امکان اضافه کردن زیر نویس و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

امین شعبانی بازدید : 52 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

نام نرم افزاری حرفه ای و نام اشنا برای ارجی فیلم های دی وی دی می باشد. PowerDVD را یکی از بهترین نرم افزار های اجرای فایل های صوتی و تصویری میتوان نام برد. این نرم افزار با دارا بودن چندین قابلین نیاز کاربر را برای اجرای فایل های صوتی و تصویری رفع می نماید. از جمله قابلیت های این نرم افزار امکان اجرای فیلم های 3D و Blu-ray و HD می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید فیلم های خود را در بهترین کیفیت و وضوح و صدای عالی تماشا نمائید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار دارا بودن 8 کانال خروجی صدا میتوان نام برد ، که باعث توجه بیش از پیش کاربران شده است. نسخه جدید این نرم افزار با 60 قابلیت جدید وبهبود یافته همراه می باشدکه از جمله آنها میتوان به قابلیت نمایش تصاویر سه بعد ، امکان ضبط 3D TV ، امکان پخش Blu-ray 3D ، دارا بودن یوتیوب پیشرفته ، دارا بودن پد لمسی کنترل ژست ، امکان نمایش تصاویر در فرمت های گوناگون JPG / BMP / TIFF / RAW / PNG ، دارا لودن کتابخانه هوشمند رسانه ها و... تنها برخی از ویزگی های این نرم افزار حرفه ای می باشند. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

عرفان شعبانی بازدید : 47 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Odin Video Converter 9.8.2 نام نرم افزاری حرفه ای و کارامد جهت تبدیل فرت های ویدیوئی به یکدیگر می باشد. در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان نرم افزاری دیگر جهت تبدیل فرمت های ویدیویی و کار با این نوع فرمت های اماده نموده ایم. شما عزیزان با استفاده از این نرم افزار به آسانی قادر به تبدیل سریع و آسان فرمت های ویدیویی از جمله AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP به سایر فرمت های دیگر می باشد. علاوه بر تبدیل فرمت ویدیئویی شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار فایل های صوتی فایل های تصویری را استخراج نموده و در فرمت های MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG ذخیره نمائید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از فرمت های iPod,iPhone,PSP,3GP,iPad,Apple TV, Xbox ، امکان سفارشی سازی خروجی ویدیو، امکان تائین زمان شروع و اتمام تبدیل و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

عرفان شعبانی بازدید : 47 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

AnyDVD & AnyDVD HD 7.2.0.0 Fina نرم افزاری حرفه ای جهت کپی راحت و آسان فیلم های دی وی دی کد شده می باشد. این نرم افزار با استفاده یک درایور مجازی در پس زمینه ارجا شده و فیلم های کد شده و دارای قفل را به آسانی بر روی سیستم شما کپی می نماید. این نرم افزار هم چون سایر نرم افزار هائی چون CloneDVD، Pinnacle Instant Copy، Intervideo DVD Copy توانائی تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ها شما را دارا می باشد و میتوان به عنوان یک برنامه مکمل نیز به این نرم افزار های افزوده شود. شما به آسانی میتوانید کد های RPC را از دی وی دی ها حذف کرده و دی وی دی ها را در تمام دستگاه های نمایش دی وی دی اجرا نمائید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به قابلیت کنترل كنترل سرعت درایو دی وی دی ، امکان تنظیم فرکانس مانیتور ،پشتیبانی از دی وی دی های HD DVD و Blu-Ray ، بهره مندی از قابلیت Magic File Replacement ساخت دوباره دی وی دی های اورجینال، قابلیت كپی و Rip كردن CD های صوتی و ... اشاره کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر به کدام یک از گزینه های زیر توجه بیشتری شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 670
  • بازدید سال : 9,502
  • بازدید کلی : 33,509
  • کدهای اختصاصی

    کد اهنگ جدید برای وبلاگ

    دریافت کد وضعيت آب و هوا

    عنوان سايت شما

    تو کجا و اینجا کجا؟

    دریافت کد تبادل آگهی هوشمند

    تارنمای شارژ الکترونیک

     خرید شارژ آنلاین
    نوع شارژ: :

     

    دریافت کد

    کد پیغام خوش آمدگویی