loading...
دانلود بزرگ
امین شعبانی بازدید : 49 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه مدیریت کارها و امور شخصی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی اطلاعات مربوط به کارهای شخصی و روزانه را در قالب این نرم افزار گردهم آورید و سپس به همه ی آنها نظارت کنید. شما می توانید تمامی قرار ملاقات ها و کارهای روزانه , هفتگی و ماهانه را در محیط نرم افزار جمع آوری کنید و سپس نرم افزار در زمان مقرر با آلارم ( زنگ هشدار ) شما را با خبر می کند و هیچوقت مشکل دیر رسیدن به قرارها و فراموشی کارها را نخواهید داشت. البته شما می توانید این نرم افزار را بگونه ای تنظیم کنید که یادآوری کارها را بصورت هشدار بر روی صفحه نمایش به شما نشان دهد و یا از طریق ایمیل شما را مطلع سازد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امین شعبانی بازدید : 57 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

یک نرم افزار کاربردی و مفید برای والدین و شرکت ها می باشد که بواسطه آن قادر خواهند بود تا کنترل دقیق بر روی سیستم ها داشته باشند و دسترسی افراد را محدود کنند. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود براس شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی سایت های غیر اخلاقی و سایت های دیگری را که مایل نیستید کارمندان و یا فرزندان شما له آنها دسترسی داشته باشند را مسدود کرده و اجازه دیدن را به آنها ندهید. این نرم افزار با مونیتور کردن کامل رفتار کاربران می تواند به وسیله ایمیل به فردی که اقدام به نصب PC Chaperone کرده است اخطارهای لازم را اسال نماید . این نرم افزار بسیار قدتمند این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا علاوه بر کنترل سایت ها ، بر نرم افزارهای پیغام رسان نظیر AOL ، MSN و Yahoo Messenger نیز کنترل داشته باشد. این نرم افزار هم اکنون در بسیاری از شرکت ها , مدارس , آموزشگاه ها و ادارات خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار می گیرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امین شعبانی بازدید : 50 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

یک نرم افزار کاربردی و بسیار مفید در زمینه مدیریت حساب های مالی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت مهین دانلود برای شما آماده کرده است براحتی می توانید اطلاعات مشتریان و یا اعضای خود را در برنامه وارد کرده و سپس مدیریت دقیق بر روی حساب های آنها داشته باشید. شما در این نرم افزار به آسانی می توانید مشخصاتی نیز آدرس , مبالغ , نام مشتریان , شماره سفارش , اقلام سفارش داده شده و فروخته شده و... را وارد کنید و سپس به مدیریت آنها بپردازید و نیازی به هیچ حساب و کتاب خاصی نداشته باشید و اصلا مهم نیست که ریاضی شما خوب باشد زیرا این نرم افزار تمامی تغییرات را بصورت اتوماتیک به شما نشان خواهد داد. این نرم افزار موعد پرداخت اقساط و یا صورتحسابهای مالی را به اطلاع شما می رساند، توسط ابزار مدیریت مالی این برنامه می توانید حساب خرجهای خود را نگه داشته و از خرجهای بیهوده جلوگیری کنید، می توانید بر خرید و فروش سهام خود مدیریت کرده و سود و زیان حاصله از سبد سهام خود را ثبت کنید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امین شعبانی بازدید : 46 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار Classic Menu for Office 2007 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. اگر از مصرف کنندگان قدیمی نرم افزار مایکروسافت آفیس باشید حتمآ این برنامه را نیز می شناسید زیرا این نرم افزار به شما کمک می کند تا بتوانید ظاهر و منوی نرم افزار مایکروسافت آفیس 2007 را به نسخه های قدیمی تر یعنی Office 2003, Office XP و Office 2000 یا همان حالت کلاسیک تبدیل کنید. اینکار به شما کمک میکند که اگر مثلآ با نسخه 2003 آفیس کار کرده اید و با قابلیت ها و امکانات نسخه 2007 آشنایی ندارید، به راحتی آشنا شوید و دچار سردگمی در محیط آن نشوید. همچنین با استفاده از این برنامه می توانید منوی تمام نرم افزارهای مجموعه آفیس 2007 از جمله Word, Excel, Power, Access و Outlook را به حالت کلاسیک درآورید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

امین شعبانی بازدید : 49 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزاری کاربردی و حرفه ای جهت ویرایش فایل های متنی و برنامه نویسی می باشد. شرکت Emurasoft که به تازگی نسخه جدید این نرم افزار را ارائه داده است ، با امکانات جدید تری این نرم افزار را به بازار عرضه نموده است. با استفاده از نرم افزار حاضر شما توانائی ویرایش و باز نمودن فایل های متنی و کد با حجم بالا را دارا می باشید. یکی از ویزگی های این نرم افزار پشتیبانی ان از یونیکد و ماکروها می باشید. حتما این مشکل برای شما نیز به وجود اماده است که به هنگام کار با فایل های متنی حجمی نر افزار ویرایشگرتان ارور های پیاپی و به کندی عمل میکنند در این نرم افزار هیچ کدام یک از این مشکلات را نداشته و میتوانید به اسانی به ویرایش فایل های خود بپردازید ، این نرم افزار قدرت بارگذاری فایل های متنی تا248 گیگابایت یا 2.1 میلیارد خط را بدون کمترین کندی دارا می باشد. در نسخه جدید این نرم افزار قابلیت های حرفه ای تری وجود دارد که میتوان به کنترل کننده فایل بزرگ، ویرایش انتخابی بصورت عمودی، ویرایش بصورت دودویی، جستجوی بهینه سازی و جایگزینی، بهبود پروژه ها پلاگین، و... اشاره کرد. در قسمت نوار ابزار تنظیماتی برای کنترل کننده فایل بزرگ وجود دارد که به شما اجازه میدهد فایل های حجیم را در طیف وسیعی بارگذاری نموده و مدیریت نمائید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر به کدام یک از گزینه های زیر توجه بیشتری شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 666
  • بازدید سال : 9,498
  • بازدید کلی : 33,505
  • کدهای اختصاصی

    کد اهنگ جدید برای وبلاگ

    دریافت کد وضعيت آب و هوا

    عنوان سايت شما

    تو کجا و اینجا کجا؟

    دریافت کد تبادل آگهی هوشمند

    تارنمای شارژ الکترونیک

     خرید شارژ آنلاین
    نوع شارژ: :

     

    دریافت کد

    کد پیغام خوش آمدگویی