loading...
دانلود بزرگ
امین شعبانی بازدید : 59 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 

بازی Assassin's Creed v3.2.2 یکی از پرطرفدار ترین و قدیمی ترین بازی های گوشی می باشد که کاربران خود را پیدا کرده است و به دلیل همین استقبال شرکت GameLoft نسخه ی جدید و بسیار با گرافیک تر از نسخه های قبلی این بازی را ارائه داده است.

این بازی برای گوشی های آندروید منشتر شده است و بر روی گوشی های آندروید قابل اجرا می باشد.امیدواریم این بازی بسیار زیبا و با گرافیک خوب را از سایت میهن دانلود دریافت کنید و لذت ببرید .  برای دریافت بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین شعبانی بازدید : 48 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|
| دانلود مجموعه نرم افزار های برتر آندروید به روز شده تا 2012/06/01|

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،مجموعه ای از بهترین نرم افزار های سیستم عامل آندروید را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Android Pack 01 June شامل 30 نرم افزار برتر آندروید می باشد. سیستم عامل آندروید در حال حاظر به عنوان پرطرفدارترین سیستم عامل گوشی های موبایل مطرح است و یکی از رقبای اصلی سیستم های iOS و Symbian می باشد. سیستم عامل آندروید دارای تنوع بسیار گسترده ای از برنامه ها و بازی ها است. نرم افزارهای موجود در این مجموعه با نسخه های مختلف سیستم عامل آندروید سازگارند.
برای دانلود این مجموعه و مشاهده ی لیست نرم افزار ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

عرفان شعبانی بازدید : 53 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

یک نرم افزار بسیار حرفه ای و قدرتمند در زمینه آهنگسازی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود بدون هیچ هزینه ی اضافی در زمینه آهنگسازی اقدام به ضبط و ویرایش آهنگ ها و فایلهای صوتی کنید. این نرم افزار مانند یک استودیوی کامل عمل کرده و تمامی نیازهای آهنگسازی را برای موزیسین ها برطرف می کند و آنها را قادر می سازد تا با ابزارهای متعدد و موجود در نرم افزار اقدام به ضبط، افکت گذاری، ویرایش و اعمال انواع فیلتر بر روی صدا کنید. همچنین شما می توانید رمیکس های حرفه ای نیز بسازید و با استفاده از 6000 لوپ موسیقی و افکت صوتی کاملا حرفه ای در انواع سبک های مختلف از پاپ تا راک گرفته تا دیگر سبک های امروزی اقدام به آهنگسازی کنید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از بسیاری از فرمت های صوتی از جمله Wav, MP3, OGG, WMA را دارد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

عرفان شعبانی بازدید : 53 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

MP3 Stream Editor  یک نرم افزار بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه ویرایش فایلهای صوتی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا فایلهای مختلف MP3 را براحتی برش داده , فایلهای مختلف را بهم چسبانده , قسمت های ناخواسته را حذف کرده و اقدام به ویرایش و قرار دادن افکت های مختلف صوتی را بر روی آنها قرار دهید. البته این نرم افزار در کنار ویرایش فایلهای MP3 قابلیت پشتیبانی از فرمت های MP3/MP2/AAC/MP4/WMA/Flac/WAV  را نیز دارد و می تواند مانند یک دستیار حرفه ای برای علاقه مندان به میکس و آهنگ سازی عمل کند. این ابزار که بسیار قدرتمند است از محیط کاربری بسیار کاملی بهره می برد. تقریبا تمامی فرمت ها از سوی این ابزار پشتیبانی می شود. تمامی فایل های صوتی را می توان بر روی انواع لوح های فشرده رایت نمود. از دستگاه های قابل حمل می توان صداها را با فرمت و کیفیت دلخواه ضبط نموده و مورد ویرایش قرار داد.پشتیبانی از صداهای5.1 و 7.1 در کنار قابلیت رایت برروی لوح های فشرده تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار را تشکیل می دهند. MP3 Stream Editor بیش از 30 قابلیت بسیار جامع را در قالب یک نرم افزار به کاربران هدیه می دهد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

عرفان شعبانی بازدید : 56 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Kvisoft Video Converter یک مبدل بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه تبدیل ویدیوهای مختلف به یکدیگر می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا براحتی هرگونه فرمتی ویدیویی را در برنامه بارگذاری کرده و سپس آنها را به سایر فرمت های دلخواه تبدیل کنید و سپس آنها را بر روی تمامی دستگاه ها مانند TV, iPad, iPod, iPhone (like iPhone 5), PSP, Apple TV, 3GP mobiles, Android مشاهده کنید. این نرم افزار د عین سادگی بسیار قدرتمند بوده و قابلیت پشتیبانی از فرمت های صوتی مانند M4A, M4B, M4P, AA, MP3, MP2, MP4, WMA, AAC, AC3, MKA, OGG, AIF, AIFF, RA, RAM, WAV, APE, CUE, AU, FLAC را دارد و قادر است تا ویدیوهایی را که با فرمت 3GP, 3G2, SF, WMB, AVI, AVM, AVS, DAT, FLV, MKV, MOV, MP4, MPEG, MPG, NSV, OGM, RM, RMVB, TP, TS, VOB, WMV, F4V, DV, M4V, AAX, M2TS, MTS, MJPG, MJPEG, MOD, MPV, NUT, DPG, H264, WEBM هستند به سایر فرمت های تبدیل کند. همچنین شما می توانید فایلهای صوتی را از درون ویدیوها استخراج کنید و یا به آسانی ویدیوهای آنلاین را که در سایت های فیس بوک , یوتیوب , یاهو و سایر سایت های مشابه هستند را تغییر فرمت دهید و براحتی از ویدیوها عکسبرداری کرده و آنها در قالب فرمت JPG و BMP  ذخیره کنید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

عرفان شعبانی بازدید : 52 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار AV Voice Changer را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. همانطور که از نام این برنامه مشخص است، نرم افزاری است برای تغییر صدا. شما می توانید از این برنامه برای تغییر صدای مرد به زن و بلعکس استفاده کنید. همچنین میتوانید از آن برای دوبله و صدا گذاری برروی کلیپ های صوتی و تصویری، ساخت صدای سخنران برای مراسم ها و کنفرانس ها، ساخت صدای راوی برای داستان ها، ایمیل های صوتی، پیغام های صوتی، کارت های تبریک صوتی و ... استفاده کنید. علاوه بر این با این برنامه می توانید صدای هر کسی را تقلید کنید و یا برای تولید صدای حیوانات و حتی تغییر صدا در اهنگ ها استفاده نمایید. مهمترین ویژگی این نرم افزار امکان استفاده مستقیم از آن در گفتگو های آنلاین و نرم افزار های مسنجر است به طوریکه شما قادرید تا از این برنامه در محیط نرم افزارهایی همچون Skype, Ventrilo, TeamSpeak, Yahoo Messenger, MSN Live Messenger, AIM, XFire, GoogleTalk, Roger Wilco, Net2Phone و ... برای تغییر صدای خود در هنگام چت استفاده کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

عرفان شعبانی بازدید : 48 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Odin Screen Capture 9.8.3 نام نرم افزاری حرفه ای جهت تصویر بردای از صفحه نمایش می باشد. نرم افزار های گوناگونی جهت عکسبرداری از صفحه نمایش تا به الان عرضه شده است. ما در این پست از وب سایت میهن دانلود یکی دیگر از این نرم افزار ها را برای شما عزیزان آماده نموده ایم . Odin Screen Capture نام یکی دیگر از سری نرم افزار های شرکت نرم افزاری Odin می باشد که جهت تصویر برداری از محیط نمایشگر عرض شده است. شما عزیزان با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود از هر چیزی در صفحه نمایش خود عکسبرداری نموده و ذخیره نمائید. این نرم افزار قادر به تصویر برداری از صفحه دسکتاپ ف صفحات اینترنتی با امکان چاپ انها می باشد. شما میتوانید تصاویر ظبط شده را در فرمت های مختلف عکس از جمله PNG، BMP، JPEG به آسانی ذخیره نمائید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان هایلایت از نقطه از تصاویر ، دارا بودن کلید های میانبر جهت تصویر برداری ، امکان تصویر برداری گروهی ، امکان تنظیم صفحه نمایش و ... را میتوان نام بردر. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

عرفان شعبانی بازدید : 43 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Advanced System Optimizer 3.5.1000.15127 نام نرم افزاری حرفه ای جهت بهینه سازی و مدیریت ویندوز می باشد. اگر به دنیال یک نرم افزار کامل با ویزگی ها و قابلیت های بالا برای مدیریت و بهینه سازی ویندوز خود هستید ما به شما عزیزان نرم افزار Advanced System Optimizer را پیشنهاد می نمائیم. این نرم افزار با دارا بودن بیش از چندین ابزار حرفه ای تمام نیاز شما برای مدیریت سیستم را برطرف می نماید. با استفاده از این نرم افزار شما به راحتی میتوانید کارائی سیستم خود را بالا برده ، عملکرد ان را بهبود سازید. این نرم افزار به شما قابلیت رفع خاطا های موجود سیستم و ریجستری را داده و شما به راحتی تنها با چند کلیلک میتوانید تمام ارور های ویندوز خود را برطرف سازید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان پاک سازی ریجستری ، حذف کامل نرم افزار ها ، بهینه سازی حافظه ، دارا بودن سیستم پشتیبان گیری فایل ها، امکان رمز گذاری فایل ها ، امکان مدیریت کوکی ها، امکان شناسائی و حذف سریع نرم افزارهای جاسوسی و تروجان و .. اشاره کرد. همچنین این نرم افزار با دارا بودن یک سرور SMTP کوچک امکان ارسال مستقیم ایمیل را نیز برای شما فراهم اورده است. در نتیجه میتوان گفت یک پکیج کامل از ابزاری های مورد نیاز هر فرد برای مدیریت ویندوز می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

عرفان شعبانی بازدید : 50 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Process Lasso Pro 6.5.0.0 Final نام نرم افزاری حرفه ای و کارامد جهت پایداری بالای سیستم و تنظیم مصرف بهینه سی پی یو می باشد.با تجه به ساختار ویندوز ، نرم افزاری های نصب شده بر روی سیستم به طور ازادانه امکان استفاده از سی پی یو رو بدون محدودیت دارند. این امر موجب بالا رفتن مصرف سی پی یو شده و باعث کند و در نهایت هن کردن سیستم شما می شود. در این پست از سایت میهن دانلود برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای را اماده نموده ایم که با استفاده از ان میتوانید مصرف سی پی یو خود را بهینه کرده و از استفاده بی مورد ان جلوگیری نمائید. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی ProBalance به محض نصب در سیستم شما شروع به کار کرده و بدون نیاز به تنظیمات دستی سیستم شما را انالیز کرده و از ایجاد تداخل نرم افزاری و مصرف بالا از سی پی یو جلوگیری خواهد نمود. همچنین این نرم افزار با تحت کنترل قرار دادن برنامه ها و اولیت بندی ها میزان مصرف انها را بهینه می نماید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

عرفان شعبانی بازدید : 52 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Able2Doc Professional 7.0.34.0 نام نرم افزاری حرفه ای جهت تبدیل سریع و آسان فایل های پی دی اف به فرمت Doc می باشد. در این پست از وب سایت میهن دانلود برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای جهت تبدیل آسان فایل های PDF به فرمت ورد اماده نموده ایم. این نرم افزار با حداکثر editability فایل های پی دی اف شما را به فرمت های آفیس تبدیل می نماید. این نرم افزار به طور دقیق ستون ها، جداول، سرصفحه، پاورقی ، اشکال گرافیکی و ... فایل پی دی اف شما را بدون هیچ اشکالی تبدیل نمیوده و اماده استفاده و ویرایش شما می کند. علاوه بر این شما میتوانید کلمات تکراری اضافه را حذف کرده ، تغییر وضوح تصاویر استفاده شده در صفحات را نیز انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان جستجو در متن ، زوم کردن ، پشتیبانی از عمل کشیدن و انداختن ، امکان تبدیل اشکال بومی PDF به MS ، امکان تبدیل زبان های اسیائی و ... از جمله ویژگی های این نرم افزار حرفه ای مباشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر به کدام یک از گزینه های زیر توجه بیشتری شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 647
  • بازدید سال : 9,479
  • بازدید کلی : 33,486
  • کدهای اختصاصی

    کد اهنگ جدید برای وبلاگ

    دریافت کد وضعيت آب و هوا

    عنوان سايت شما

    تو کجا و اینجا کجا؟

    دریافت کد تبادل آگهی هوشمند

    تارنمای شارژ الکترونیک

     خرید شارژ آنلاین
    نوع شارژ: :

     

    دریافت کد

    کد پیغام خوش آمدگویی