loading...
دانلود بزرگ
امین شعبانی بازدید : 49 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

|نسخه ی SPARE|

نام بازی: Le Tour De France 2013
پلتفورم : XBOX360
ژانر: Simulation, Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Cyanide
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

خالق فوق حرفه ای سری بازی های تور فرانسه ، یعنی استودیوی بازی سازی Cyanide این بار شاهکار ویژه ی خودرا منتشر کرده است.این بازی نه تنها شبیه ساز لیگ دوچرخه سواری است بلکه می توان گفت بهترین بازی شبیه ساز رایانه ای در زمینه ی ورزشی است.این بازی برای کنسول های رایانه به خوبی شناخته شده است.هر ساله نسخه ی جدیدی از این بازی منتشر می شود.این مجموعه با نام تجاری جدید همرله با نواوری و تکنولوژی های منحصربفرد در زمینه ی بازی سازی است که صدها هزار نفر از علافه مندان به بازی های چند رسانه ای در سرتاسر دنیا شبفته ی آن شده اند.
امین شعبانی بازدید : 46 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

گروهان قهرمانان(به انگلیسی: Company of Heroes) یک بازی استراتژی همزمان است که توسط شرکت رلیک انترتیمنت ساخته شده‌است. و در ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۶ منتشر شد. این بازی اولین بازی از سری گروهان قهرمانان و اولین بازی که برچسب گیمز فور ویندوز را دارد است. داستان این بازی در زمان جنگ جهانی دوم می‌گذرد. بازی Company of Heroes 2 به جبهه های جنگی شرق اروپا،جایی که روسیه با نیروهای آلمان نازی درگیر هستند خواهد رفت.لازم به ذکر است که ۱۳ نبرد از ۱۵ نبرد خونین جنگ جهانی دوم در شرق اروپا روی داده است.از مواردی که به آن اشاره شد تم برفی بازی است که طبق گفته ی سازنده ی بازی،به طبیعیترین شکل ممکن پیاده سازی خواهد شد.

بازی استراتژیک Company of heroes یکی از برترین عناوین RTS حال حاضر دنیا است و انحصارا بر روی PC عرضه میشود.

امین شعبانی بازدید : 45 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 را برای PS3 منتشر کرده است و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های موتور سواری بخش های آنلاین و چند نفره، مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد.

امین شعبانی بازدید : 53 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

افزايش کيفيت ( ال سی دی ) های سونی اريکسون
اکثر دارندگان گوشی های SonyEricsson (از هر مدلی) هنگامی که تصويری را به پشت صفه ( Backgraund ) انتقال ميدهند از کيفيت LCD گوشی خود رضايت کافی را ندارند و تقريبآ هميشه در مقايسه گوشی Sony Ericsson خود با گوشي های Nokia به خصوص مدلهایی دارای (LCD 16 M.Color)-ال سی دی- 16 ميليون تعداد رنگ از کيفيت و وضوح ال سی دی گوشی خود کاملآ نا اميد ميشوند و افسوس ميخورند که چرا به دنبال Nokia های 16 ميليون رنگی نرفته اند .
در اينجا شما ميخانيد که چگونه ميتوانيد کيفيت ال سي دی Sony Ericsson خود را در حد Nokia های 16 ميليون رنگی برسانيد ، شايد هم بهتر ، البته در برخی مدلهای SonyEricsson مثل k800i - k810i - w610i - k550i - p990i - w830i و ...  ولی شما ميتوانيد اين کار را تقريبآ برای همه گوشی های SonyEricsson انجام دهيد .

امین شعبانی بازدید : 35 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

حتما شما نیز تا به حال برای دریافت خلافی اتومبیلتان اقدام کرده اید و می دونید که این کار چقدر دردسر داره . اما این بار قصد داریم روشی را معرفی کنیم که از طریق آن قادرید تا خلافی ماشین خودتون رو از طریق سرویس پیام کوتاه ، بر روی تلفن همراه خود دریافت کنید. اين ترفند جالب موبايل رو حتما بخونيد

امین شعبانی بازدید : 48 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

ترفند موبايلقرار دادن شکلک برای اسم بلوتوث ♂☻♣..... اين ترفند يك اموزش به خصوص ميباشد و جزابيت خاصي به بلوتوث گوشي موبايل شما در بين افراد ديگر خواهد داد

امین شعبانی بازدید : 49 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

حتمآ در کارتونهای انمیشنی بسیار دیده اید که شخصیتهای مجازی موجود در ان به راحتی صحبت می کنند که این صحبت به گونه ای با حرکات لب ها و صورت آمیخته است که گویی واقعآ او در حال صحبت کردن است. همانطور کع می دانید ساخت چنین شخصیتهای انیمشنی نیازمند به داشتن نرم افزارهای حرفه ای انیمیشن سازی می باشد که در این راستا شرکتهای مختلف نرم افزارهای بسیار زیادی را منتشر کرده اند. یک از یان شرکتها که در این چند سال اخیر محبوبیت بسیار خوبی را در میان کاربران به خود اختصاص داده است کمپانی Reallusion می باشد. در واقع امروز در سایت میهن دانلود یک از نرم افزارهای معروف این شرکت را برایتان آماده کرده ایم که شما با کمک آن به راحتی می توانید از تصاویر معمولی خود یک ربات سنخنگو بسازید!
نرم افزار CrazyTalk به شما کمک می کند تا عکسهای معمولی خود را وادار به صحبت کردن کنید! در واقع در این نرم افزار شما باید چند کار ساده را برای ساخت یک انیمشن سخنگو انجام دهید اول اینکه یک تصویر از چهره انسان و یا حیوانات را وارد نرم افزار کنید که البته خود نیز می توانید با کمک نرم افزار و بدون وارد کردن عکس، تصویری از چهره ی انسان و یا حیوانات را طراحی کنید. پس وارد کردن عکس مورد نظر باید صدایی را که میخواهید انیمشن ساخته شده با آن صحبت کند را وارد نرم افزار کنید که در اینصورت خواهید دید عکس معمولی شما تبدیل به یک انیمشن سه بعدی شده و در حال صحبت کردن میباشد. البته در این نرم افزار تنظیمات بسیار زیادی در رابطه با هماهنگ کردن حرکت لب ها و دهان و همچنین چشم ها در هنگام صحبت کردن قرار داده شده است که با تغییر هر کدام از آنها می توانید به بهترین حالت انیمشن ساخته شده ی خود دست پیدا کنید. علاوه بر این پس ساخت کاراکترهای سه بعدی خود می توانید آنها را در فرمتهای ویدیویی نظیر DVD, WMV, AVI, RM, 3GP, Mpeg4 ذخیره کنید تا در پلیرهای مختلف قابل پخش باشند. همچنین شما از رباتهای سخنگویی که توسط این نرم افزار خواهید ساخت می توانید در بسیاری از موارد نظیر خلق کاراکترهای سخنگو برای وب سایت ، طراحی تبلیغات دیجیتالی بسیار حرفه ای و خلاقانه ، ارسال پیام های الکترونیکی برای دوستان ، بکارگیری در پروژه های خود به عنوان ارائه دهنده پروژه و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 50 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

گیتار یکی از محبوب ترین سازهای موسیقی به شمار می رود و اکثر هنرجویان رشته ی موسیقی به این ساز علاقه ی بسیار زیادی دارند. به طور کلی گیتار را می توان به دو نوع برقی و آنالوگ (کلاسیک ، آکورد ، فلامنکو و ...) تقسیم نمود که در این چند سال اخیر گیتار الکتریک به نسبت گیتار آنالوگ از محبوبیت بیشتری برخودار بوده و اکثر نوازندگان از این نوع گیتار به دلایل مختلفی همچون داشتن کیفیت عالی صدا ، قابلیت ضبط صدا بدون میکروفن و ... استفاده می کنند. همانطور که اکثر علاقه مندان به رشته ی موسیقی و به خصوص گیتار الکتریک می دانند برای شنیدن صدای گیتار شما نیازمند به داشتن کامپیوتر ، لپ تاپ و یا سایر دستگاههای پخش هستید که اتصال گیتار به این دستگاها بوسیله ی پورت USB امکانپذیر خواهد بود. در واقع در گیتار الکتریک یک پورت خروجی USB قرار دارد که توسط کابل مخصوص به پورت های USB کامپیوتر متصل می شود و از این طریق صدای گیتار بوسیله ی آمپلی فایر و باندهای کامپیوتر شنیده می شود. اما برای اینکه بتوان بر صدای خروجی از گیتار مدیریت نمود داشتن نرم افزاری قوی و حرفه ای الزامی است. از همین رو امروز در میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در مدیریت بر روی صدای خروجی از گیتارتان کمک می کند.
نام این نرم افزار AmpliTube است که ساخت شرکت معروف IK Multimedia میباشد و می توان گفت تمام کسانی که با گیتار الکتریک سروکار دارند با آن آشنایی کامل داشته زیرا یکی از قدرتمند ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های افکت گیتار الکتریک محسوب می شود. در واقع این نرم افزار را می توان به مانند افكت يك آمپلي فاير گيتار حرفه اي دانست زیرا تمامی امکانات آن را داراست و شما با کمک آن همانند يك آمپلي فاير گيتار حرفه اي كار خواهيد كرد و دنيايي از افكت هاي مختلف را تجربه خواهيد نمود. همچنین این نرم افزار قابلیت ساخت و ترکیب چندین افکت را داراست و علاوه بر این شما می توانید فایلهای صوتی مورد نظرتان را با کمک آن پخش کنید و سپس توسط گیتار خود به نواختن آنها بپردازید. جالب است بدانید اکثر سایتهای ایرانی و خارجی این نرم افزار را به دو شکل برای کاربران اینترنتی قرار داده اند، یا با دریافت هزینه ی قابل توجهی آن را به افراد ارائه می دهند و یا نسخه ی Trial آن را برای دانلود قرار داده اند که در اینصورت هر فرد به راحتی و با مراجعه به سایت خود نرم افزار هم قادر به دریافت آن خواهد بود اما پس از نصب متوجه خواهد شده که نرم افزار نیازمند به کد رجیستر است و پس از 10 روز غیرفعال می شود و پس از پایان 10 روز نرم افزار دیگر کار نمی کند. اما نسخه ای را که در سایت میهن دانلود برایتان قرار داده ایم دارای دو مزیت برتر است اولآ Keygen نرم افزار به همراه خود آن در فایل دانلود قرار داده شده تا شما بتوانید از تمامی امکانات نرم افزار به صورت نامحدود استفاده کنید و ثانیآ لینک دانلود نرم افزار به صورت مستقیم بوده و حتی کاربرانی که سرعت اینترنتی پایینی هم دارند قادر به دریافت نرم افزار خواهند بود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 54 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه با افزایش تعداد رشته های فنی و مهندسی علاقه ی افراد به این نوع رشته افزایش چشمگیری داشته است. همانطور که میدانید در اکثر رشته های مهندسی افراد برای تهیه پروژه خود نیاز دارند تا با کمک نرم افزاری ابتدا آن را بر روی رایانه طراحی و آنالیز کنند و سپس آن را به مرحله اجرا برسانند. تا به حال در زمینه ی نرم افزارهای فنی و مهندسی برنامه های مختلفی ساخته شده که هر کدام از آنها مختص رشته ی خاصی است و دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی میباشد. یکی از نرم افزارهای معروفی که اکثر دانشجویان و مهندسین رشته ی عمران از آن استفاده می کنند نرم افزار AutoCAD است. در واقع اتوکد نام نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار گرفته می شود و به افراد این امکان را میدهد که به راحتی در محیط مجازی نقشه ی مورد نظر خود را طراحی نمایند.  این محصول ساخت شرکت آمریکایی Autodesk میباشد و در سال 1389 اولین نسخه آن را تولید نمود که تا به حال نسخه های مختلفی از این نرم افزار را روانه ی بازار کرده است. این شرکت در زمینه ی ساخت نرم افزارهای دو و سه بعدی محصولات متفاوتی را وارد بازار کرده که علاوه بر اتوکد یکی دیگر از محصولات پر طرفدار و معروف آن نرم افزار Maya است که در زمینه ی انیمشن سازی کاربرد بسیار فراوانی دارد. دانشجویان رشته های عمران برای دریافت مدرک دانشگاهی خود حتمآ میبایست طریقه ی کار با این نرم افزار را به طور کامل آموخته باشند و در امتحان نهایی زیر دست استادان مجرب با آن کار کنند. نرم افزار اتوکد را میتوان جایگزینی بسیار مناسب برای میز و سایر ابزار نقشه کشی دانست زیرا شما در محیط آن تمامی ابزارها و وسایل نقشه کشی را در اختیار دارید و به راحتی می توانید در محیطی شبیه سازی شده اقدام به طراحی نقشه مورد نظرتان نمایید حتی میتوانید به صورت کاملآ رایگان از ابزارهایی استفاده کنید که به دلیل قیمت بالا امکان خرید آنها برای شما وجود ندارد. در کشور های مختلف جهان از این نرم افزار برای طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های ساختمانی داخلی، خارجی، فضاهای سازه ای داخلی و خارجی، صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم معماری و ساختمان و بسیاری دیگر از انواع طراحی های تجاری و مسکونی استفاده میشود. خرید این نرم افزار از شرکت سازنده ی آن به دلایل تحریم و سایر مسائل برای کاربران ایرانی وجود ندارد البته از روشهای دیگری میتوان این نرم افزار را تهیه نمود و همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان برای دانلود شما کاربران گرامی قرار داده است.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر به کدام یک از گزینه های زیر توجه بیشتری شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 549
  • بازدید سال : 9,381
  • بازدید کلی : 33,388
  • کدهای اختصاصی

    کد اهنگ جدید برای وبلاگ

    دریافت کد وضعيت آب و هوا

    عنوان سايت شما

    تو کجا و اینجا کجا؟

    دریافت کد تبادل آگهی هوشمند

    تارنمای شارژ الکترونیک

     خرید شارژ آنلاین
    نوع شارژ: :

     

    دریافت کد

    کد پیغام خوش آمدگویی