loading...
دانلود بزرگ
امین شعبانی بازدید : 50 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 83 آيکون جديد و زیبای آبي رنگ را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 128*128 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
امین شعبانی بازدید : 76 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

یکی از نرم افزارهای ارائه شده توسط کمپانی Xilisoft است که امکان تهیه یک فایل فلش از مجموعه عکس های شما را می دهد. بدین ترتیب می توانید عکس های خود را بسیار جذاب تر از قبل مشاهده کنید و از دیدن آنها لذت ببرید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است کافی است عکس های خود را به آن اضافه کنید و از میان مدل های مختلف از پیش آماده شده برای نوع انتقال به عکس بعدی یکی را انتخاب کنید و در صورت نیاز با انتخاب یک فایل صوتی به عنوان موسیقی پس زمینه کار و ذخیره خروجی کار خود را به انتها برسانید. در استفاده از عکس ها با فرمت های مختلف تقریبأ محدودیتی وجود ندارد و بدین ترتیب می توانید براجتی از عکس های خود یک اسلایدشوی زیبا بسازید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
امین شعبانی بازدید : 45 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 67 آيکون جديد و زيباي آبي رنگ را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 256*256 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
امین شعبانی بازدید : 44 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 144 آيکون جديد و زيباي آبي رنگ را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 256*256 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
امین شعبانی بازدید : 48 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)
اين بار براي شما عزيزان در اين پست مجموعه اي شامل 82 آيکون جديد و زيباي طلایی رنگ را آماده دانلود کرديم. اين آيکون ها با فرمت PNG,ICO در سايز 256*256 پيکسل تهيه شده است.شما ميتوانيد از آيکون ها به عنوان زيبا سازي در رايانه خود استفاده و لذت ببريد.
براي دانلود اين مجموعه آيکون به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...
امین شعبانی بازدید : 42 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه سی دی های صوتی در جامعه کاربرد های بسیار زیادی دارند به طور مثال تمام خواننده های کشور آلبوم های خود را در قالب یک سی دی صوتی وارد بازار می کنند زیرا کیفیت موزیک ها در این نوع CD ها بسیار بالا می باشد و یا برخی از ظبط های ماشین فقط قادر به پخش موزیک های Track هستند و بسیاری کاربرد های دیگر. اگر شما فایل های موجود در یک سی دی صوتی را با Copy و Paste وارد رایانه خود کنید چیزی به جز چند فایل 1 کیلوبایتی که قادر به پخش هم نیستند نصیب شما نمی شود. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با کمک آن می توانید به راحتی سی دی های صوتی را در کامپیوتر خود کپی کنید.
نرم افزار Kingdia CD Extractor مخصوص خارج کردن موزیک های موجود در یک سی دی صوتی ساخته شده است. شما با کمک این نرم افزار به آسانی می توانید فایل های Track موجود در CD را در کامپیوتر خود کپی کنید. در واقع می توان این نرم افزار را نوعی Converter فایل های Track به فایل های MP3 و سایر فرمت های صوتی دانست زیرا وقتی شما CD صوتی مورد نظر خود را در داخل سی دی رام کامپیوتر قرار می دهید، این نرم افزار تمام موزیک های موجود در سی دی را به شما نشان می دهد و فقط کافیست که شما فرمتی را که باید آهنگ ها به آن تبدیل شوند را انتخاب کنید پس از آن ملاحظه خواهید کرد که تمامی موزیک ها با کیفیتی بسیار بالا در حال ذخیره شدن در کامپیوتر شما هستند. شما می توانید موزیک های موجود در سی دی را به هر کدام از فرمتهای: MP3, WAV, WMA, OGG, VQF, APE, etc تبدیل و در هارد کامپیوتر خود ذخیره کنید. همچنین قادراید تنظیمات مربوط به هر کدام از فرمت ها را به صورت دستی تغییر دهید تا کیفیت موزیک ها پس از تبدیل و ذخیره سازی افزایش یابد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان پخش موزیک ها در نرم افزار و نیز تغییر نام و مشخصات هر موزیک قبل از تبدیل و کپی کردن اشاره کرد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 43 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه ای که پیش رو دارید شامل آیکون های جداب و با کیفیت ماشین است که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمائید. این آیکون های گرافیکی در دو فرمت ICO و PNG قرار داده شده اند که می توانید در طرح های خود از آن ها استفاده نمائید. در این مجموعه 14 آیکون ماشین های انیمیشنی قرار دارد.

امین شعبانی بازدید : 42 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه فایلهای متنی کاربردهای فراوانی دارند مثلآ شما برای آماده سازی یک تحقیق دانشگاهی ابتدا در اینترنت به جستجوی موضوع مورد نظر خود میپردازید و پس از پیدا کردن آن اقدام به ذخیره سازی صفحه ی مورد نظر توسط مرورگر ویندوز مینمایید. فرمتی را که معمولآ مرورگرها برای ذخیره سازی صفحات اینترنتی از آن استفاده می کنند HTML است. حال برای اینکه بتوان مطالب موجود در آن را با کمک یک نرم افزار نگارشی مانند آفیس ویرایش نمود میبایست فرمت آنرا تغییر داد و مثلآ به فرمت doc تبدیل کرد تا در نرم افزار آفیس قابل اجرا باشد. در پایان و پس از ویرایش های نهایی اقدام به ذخیره سازی تحقیق مورد نظر خود در انواع فرمتهای سندی مینماید تا بتوانید آنرا با استفاده از پرینتر بر روی کاغذ چاپ کنید. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که میتواند انواع فایلهای سندی را به یکدیگر تبدیل کند.
نرم افزار Universal Document Converter نرم افزار مبدل فایلهای سندی است. این نرم افزار با پشتیبانی از تمام فرمتهای متنی به شما این امکان را میدهد که به راحتی فایلهای سندی مختلفی را که در رایانه خود دارید به انواع فرمتهای متنی دیگر تبدیل کنید. شما قادرید تا انواع فایلهای آفیس را وارد این نرم افزار کنید و با ابزارهایی که در آن وجود دارد اقدام به ویرایش قسمت های دلخواه از نوشته خود نمایید و سپس در پایان متن آماده شده را در فرمت پی دی اف ذخیره کنید. همچنین پس از ویرایش های نهایی و در هنگام ذخیره سازی می توانید متن را در فرمت های گرافیکی نظیر TIFF, JPEG, PNG, PCX, DCX, GIF or BMP نیز ذخیره کنید که عکس ساخته شده دارای کیفیت بسیار عالی و قابلیت زوم بالا می باشد. علاوه بر این شما نیز خود میتوانید در تنظیمات هر کدام از فرمتها تغییراتی را ایجاد نمایید تا تاثیرات آن بر روی فایل خروجی ایجاد گردد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان ایجاد یک چاپگر مجازی به لیست چاپگرهای متصل به سیستم اشاره نمود که این قابلیت در چاپ متن و نیز ویرایش آن به کاربران کمک بسیار زیادی خواهد نمود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

امین شعبانی بازدید : 41 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه اي زيبا از  00 ايكون گرافيكي با كيفيت بالا با نام Best Png Icon اماده دانلود شده است,اگر مايل هستيد ايكون هاي ويندوز خود را تبديل به زيباترين ايكون هايي كه تا به حال ديده ايد كنيد اين مجموعه را حتما دانلود كنيد و ويندوز خود را به يك محيطي ويژه تبديل كنيددانلود رايگان از سايت ميهن دانلود

امین شعبانی بازدید : 43 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

همانطور که در چندین ماه گذشته مشاهده نمودید سایت میهن دانلود به صورت کاملآ رایگان اقدام به قرار دادن زبانهای نرم افزار رستا استون با لینک مستقیم کرده است و هر چند روز یکبار زبانی جدید از مجموعه زبانهای این نرم افزار را قرار می دهد. اگر در خاطرتان باشد اولین زبانی که در سایت میهن دانلود قرار گرفت زبان English (American)i بود که در ابتدا فقط تا سه Level آن منتشر شد بود و ما نیز تنها Level 1,2&3 آنرا برای دانلود کاربران گرامی قرار دادیم. اما پس مدتی متوجه شدیم که این زبان تا Level 4&5 هم ارتقا یافته است.
در این مدت پیغام های متعددی مبنی بر اضافه نمودن این دو Level برایمان ارسال شد اما از قرار دادن این دو Level خوداری نمودیم. دلیل آن هم گزارش تیم نرم افزار سایت در مورد نواقصی که در Level 4&5 وجود داشت بود. پس از برسی این گروه و رفع مشکلات Level 4&5 امروز تصمیم گرفتیم تا این دو Level را که مشکلات و نواقص موجود در آن به طور کامل بر طرف گردیده را برای شما عزیزان در سایت میهن دانلود قرار دهیم.

امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور به راحتی می تواند با افراد آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردار است. اما حضور در این کلاسها برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد خود نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خارجه شرکت کنند. به همین منظور این دسته از افراد برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی بهره میگیرند. تا به حال نرم افزار های مختلف یادگیری زبان خارجه به خصوص زبان انگلیسی ساخته شده است که هر کدام از آنها دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی هستند اما در این میان یکی از نرم افزارهایی که در این عرصه از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای آموزش زبان در میان کاربران برخوردار است نرم افزار RosettaStone میباشد. این نرم افزار به عنوان نرم افزار شماره یک آموزشی در جهان، توسط مردم 150 کشور دنیا با موفقیت استفاده شده است و توسط کمپانی های معتبر و معروفی همچون IBM و Telekom و نیز هزاران مدرسه و کالج جهت آموزش کاربران و کار آموزان در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این نرم افزار در زمینه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان برنده جایزه Dynamic Immersion™ method شده است. شما با استفاده از این نرم افزار بسیار قدرتمند دیگر نگرانی از بایت یادگیری زبانهای خارجه نخواهید داشت زیرا در آن تمامی ابزارها نظیر Audio-Lingual, Communicative, Task-Based Study و ... به صورت پیشرفته و کاملآ مدرن قرار دارد. کار آموزان با کمک این نرم افزار طی 210 جلسه آموزش زبان را فراخواهند گرفت که البته این 210 جلسه در دو سطح 92 جلسه ای و نیز 118 جلسه ای خواهد بود و پس از اتمام این جلسات به راحتی شما قادر خواهید بود به زبان مورد نظرتان صحبت کنید. یکی دیگر از قابلیتهای بسیار عالی این نرم افزار تلفظ صحیح کلمات و جملات و نیز تست آنها میباشد. در واقع ابتدا شما به تلفظ صحیح لغات گوش میدهد و سپس آنها را تکرار می کنید، در اینصورت خواهید دید که پس از گفتن لغت مورد نظر، نرم افزار درصد تلفظ صحیح جمله ای را که قرائت کرده اید را به شما نشان میدهد. خرید این نرم افزار از شرکت سازنده ی آن به دلایل تحریم و سایر مسائل برای کاربران ایرانی وجود ندارد البته از روشهای دیگری میتوان این نرم افزار را تهیه نمود و همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی قصد دارد هر چند روز یکبار آموزش یکی از زبانهای این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان برای شما کاربران گرامی قرار دهد و امروز هم آموزش زبان English (American)i را که شامل Level 1 , 2 , 3 , 4 & 5 میباشد را از بسته ی نرم افزاری RosettaStone برایتان آماده کرده ایم که شما میتوانید به صورت کاملآ رایگان آن را دانلود کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بیشتر به کدام یک از گزینه های زیر توجه بیشتری شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 544
  • بازدید سال : 9,376
  • بازدید کلی : 33,383
  • کدهای اختصاصی

    کد اهنگ جدید برای وبلاگ

    دریافت کد وضعيت آب و هوا

    عنوان سايت شما

    تو کجا و اینجا کجا؟

    دریافت کد تبادل آگهی هوشمند

    تارنمای شارژ الکترونیک

     خرید شارژ آنلاین
    نوع شارژ: :

     

    دریافت کد

    کد پیغام خوش آمدگویی